mamma til 2 små:=) Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 jeg lå selv i badekar å det var greit det men vannet var ikke særlig varmt+det rakk meg så vidt over lårene. Det burde vert skikkelige basseng på barsel syns jeg:=) som barnebassenget i svømmehallen Ihvertfall litt rom til å kunne bevege seg
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 enig me deg der ja...virket null på meg,blei berre irritert attpå dei j**** rien,fordi det var trangt og KALD! ja,basseng hadde sikkert vert bedre;)
Line_78 Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Lå selv i badekar en stund i åpningsfasen. Det var godt, men lindret jo ikke smertene så mye etterhvert som de ble verre. Da var dusj bedre. Varm dusjstråle mot korsryggen under veene var helt utrolig godt for meg i hvert fall :-) Ble litt nervøs i mellom veene når vannet ble kaldere av og til (litt ustabil tilførsel av varmtvann der tydeligvis), måtte jo ha ordentlig varmt vann når veene kom! ;-)
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 På fødestuene i Skien så er det jo sånn slange med dusjhode i badekaret, så da kan man jo ligge i badekaret mens man får kontinuerlig varmt vann på ryggen. Er problemet lite og kaldt vann, så er det jo bare å tappe på litt mer varmt vann. På de alternative fødestuene så er det ofte et litt større badekar, og der de praktiserer bassengfødsler er det selvsagt et lite basseng.
mamma til 2 små:=) Skrevet 13. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. september 2007 ja det har faktisk jeg tenkt på at jeg vil----få varme sterke vannstråler mot korsryggen når riene er der:=)
mamma til 2 små:=) Skrevet 13. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. september 2007 åh?hvor praktiserer di bassengfødseler? det er mitt største ønske under fødselen:=)
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 13. september 2007 #7 Skrevet 13. september 2007 Syntes det var veldig deilig å ligge i badekar de første timene I Trondheim har de slange på dusjhodet og sambo dusjet meg med varmt vann hele tiden og la varme våte håndkær over magen som stakk opp av vannet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå