Gå til innhold

lite liv??? hallo??

chick28 blir trebarnsmamma=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er her ingen nå??

Er jo høydepungtet på kvelden og snike innpå her men i dag var det jaggu lite aktivitet...hmmmm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei! hvordan går det her inne da? Må jo titte innom innimellom =)

Hvor i løypa ligger du da chick26?

Skrevet

Skal ha eksamen i morgen, men jeg titter innom her i ny og ned:)

Skrevet

Ja, det ER virkelig lite liv på bim fortiden!

Er en liten svipptur innom nå. Fridag idag og vasket leilighet. Nå har jeg vært ute og gått en time. Slankingen funker jo!!! Ned 2 kilo på 2 uker :) Juhu!!! Hehe...

Skrevet

Silkemage... joda, jeg ar akkurat "ferdig" med tanta, og nå håper jeg hun bare holder seg borte...

Ellers så skal sambo og levere prøve i morgen, lurer på hvor lenge det går før svarene kommer... noen anelse?

Skrevet

Hmmm, jeg har gått ned 1,4 kg på litt over en uke..=) Med bare og redusere inntaket av måltider og mengde=)

Skrevet

Hehe..redusere??? Jeg har begynt å spise mer jeg :) Mer mat og mer regelmessige måltider er tingen. Og så klart...MINDRE GODIS I UKA!!!

Skrevet

Slutta å røyke da vettu=)

Og er veldi flink til å småspise hele dagen... hehe=) Sluttet med det og spiser mindre når jeg spiser... har sulta meg litt for å skrumpe magesekken litt inn... hihi=) Tror ikke det hjelper at jeg går og er stressa hele tiden og ganske deppa for at jeg veier for mye!!! ARG...

En evig kamp mot kiloene!! Jeg er nok ikke stor i forhold til normalen kg/høyde men føler det forde... bli kvalm av å stå foran speilet.. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...