Gå til innhold

Karrieremål?!

meg & to små vampyrer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merker at jeg har blitt spurt om dette under uliek intervju.

Ja, jeg er universitetsutdanna (fremdeles ikke ferdig med alt) og dette er jo et ikke-tema i den mentale verden jeg har levd i de siste 8 åra. Hva i alle dager kan jeg si?! Det er helt fjernt for meg å ha tenkt over mål om 5 år f.eks. for jeg tenker at jeg må se hvor livet tar meg og hva som åpner seg av muligheter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har karriere mål, men ikke i nærheten av å være ferdig utdannet..

sikkert lurt å "late" som du har det på intervjuer ivertfall..

Skrevet

Joda, men jeg bare aner ikke hva...

Dette med karriere er jo som sagt ikke-tema der jeg kommer fra. Jeg ønsker jo jobb, men vet ikke helt hvilke muligheter jeg har enda, siden jeg bare har studert (og er ikke ferdig helle).

Men forventer de at folk med en liten bachelor bare har mål om en karriere innen det ene og det andre? Er ikke det litt lite selvkritisk og en stor overvurdering av den hva den utdannelse kan føre til?

Skrevet

hm. nei da vet jeg ikke..jeg har en plan, og for å komme dit må jeg ha en bachlor, jobbe litt, videreutdanne meg og så er jeg nesten i mål med planene min..

men om man ikke har peil så blir det vel annerledes.. men du har vel en drøm om hva du vil gjøre, kan du ikke utforme den som en karriere plan, det er jo ikke sånn at de kommer tilbake til deg om en stund og sjekker om du er ajour med planen din. er mer at de vil vite om du har tanker og ideer om fremtiden din vil jeg tro..

Skrevet

"Jeg stiller meg åpen for en rekke spennende muligheter, og ønsker å utvikle meg mer"? :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...