Gå til innhold

Så på Jordmødre at..

Anbefalte innlegg

Skrevet

de kler på babyen klær med en gang den er ute. vaske de den ikke først? eller kler de på den klær fra sykehuset og etter den har fått mat og diverse vasker de den og tar på de klære du har tatt med??=P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De tørker bare lett av den & tar på body & lue.

Der jeg fødte (Drammen) så ble babyen vasket etter jeg hadde vært på barsel ett par timer

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Lue tar de på med engang siden det er ekstra viktig å holde hodet varmt. Jeg fødte i Skien, og der vaska de av snulla med vann samt veide henne og målte før hun fikk på klær.

Skrevet

på sus tørket di bare jenta mi og ga henne ikke bad før 3 dagen etter.di skal beholde fettlaget en stund

Skrevet

De skal bare tørkes av, skal helst ikke bades før de er ett døgn. Fettet de har på seg er den beste body lotion, så den skal ikke vaskes av med en gang. Derimot er det nok ulik praksis, mistenker at de spylte av min etter fødselen, selv om fostervannet bare var lett misfarget.

Skrevet

bada min gutt etter noen timer faktisk

Skrevet

jenta mi ble lagt rett på brystet mitt, og fikk masse varme tepper over seg med en gang. De vasket henne lett å kledde på henne etterpå når de veide og målte henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...