Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Hei.. Kan jeg spørre om nicket er navnet ditt? Er bare litt nysgjerrig;) For denne gang er jeg
Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 det er ikke et så veldig vanlig navn, faktisk bare 56 stk i Norge som heter det, derfor jeg lurer. Datteren min heter Ingrid Amalie.
¤MegOgMini¤ Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 klarer ikke å ta deg seriøst, når du velger å være anonym...
Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #7 Skrevet 13. september 2007 Jeg vil ikke brette ut om navnet til datteren min her inne, det er ikke mange som vet hva hun heter. Ta meg særiøst!? Ha ha ha Var det en spøk?
Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #8 Skrevet 13. september 2007 det er ikke et så veldig vanlig navn, faktisk bare 56 stk i Norge som heter det, derfor jeg lurer. Datteren min heter Ingrid Amalie. Anonym derfor vil duikke brette ut om navnet til datteren din? OK...
Silja FullFres McQueen Skrevet 13. september 2007 #9 Skrevet 13. september 2007 Det er jo derfor hun var anonym da hun fortalte hva datteren het da vettu, for at man ikke skulle få vite hvilket nick hun har...=P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå