Silja FullFres McQueen Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Vært på så og si alle butikkene her i byen, i leit etter en kjole.. SKal i bryllup, så den må være fin, men trenger ikke være altfor fin.. Her i byen har de ikke min str, selv om jeg ikke bruker såååå stor.. (XL). =P Tips om butikker i Trondheim som har fine kjoler? (Og som forøvrig ikke koster flere tusen.. =S)
Gjest Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Noa Noa! Ligger i Olav Tryggvasons gate :-)
Silja FullFres McQueen Skrevet 13. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2007 Så bra! Det er nemlig den gata jeg skal i, for ærendet mitt.. (Det ble ei rar setning.. ) Hehe.. =)
Silja FullFres McQueen Skrevet 20. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. september 2007 Flere forslag?
lille je Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 Sentrum mote... Het det før... Ligger i tryggvasonsgata det og, mot bakke bru... rett på andre sida av gata for inngangen til olavskvartalet.
Silja FullFres McQueen Skrevet 20. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. september 2007 Okei, da får jeg gå litt i den gata og titte da.. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå