Gå til innhold

Stakkars gutten min...........40.4 i feber ; (


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke være behagelig... Fikk seg et lunket bad en pille i rompa og boms i senga med vinduene på vid gap!!

 

Er så leit når de er syke syns jeg! Håper han blir frisk snart..

 

Flere med syke barn om dagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er mange som er syke for tiden, min er også skikkelig forkjøla. Han har heldigvis ikke like høy feber som din, lagt på 39 her. Men kjedelig er det uansett:/

Skrevet

Uff, da nærmer det seg stygt 41. Håper pillen virker fort da.

 

Lykke til begge to.

Skrevet

Er kjipt når dei er så høge!! Får håpe det går over snart!!

Målte gutten min til 40,6 ein gong men dei fant ikkje ut av det, hadde feber i ei uke han da......

 

Godbedring til gutten din!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...