Meg og bøllegutta!! Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Kan ikke være behagelig... Fikk seg et lunket bad en pille i rompa og boms i senga med vinduene på vid gap!! Er så leit når de er syke syns jeg! Håper han blir frisk snart.. Flere med syke barn om dagen?
*Kleopatra Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Tror det er mange som er syke for tiden, min er også skikkelig forkjøla. Han har heldigvis ikke like høy feber som din, lagt på 39 her. Men kjedelig er det uansett:/
M@mm@ til mine barn Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Uff, da nærmer det seg stygt 41. Håper pillen virker fort da. Lykke til begge to.
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Er kjipt når dei er så høge!! Får håpe det går over snart!! Målte gutten min til 40,6 ein gong men dei fant ikkje ut av det, hadde feber i ei uke han da...... Godbedring til gutten din!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå