blomsterbarna Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Er det noen som har noen gode råd om hva man kan ta for sår hals?Annet enn halspastiller. Har akkurat begynt i ny jobb, og kan ikke bli syk....
M@mm@ til mine barn Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Drikk så varm drikke du kan... så tar du knekken på evnt. bakterier. Melk, med honning, eller kakao, te, kaffe. Det funker på meg ihvertfall.
Northernlights Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Kjøp 3 sitroner, og lag juice av det.Drikk fort med sugerør. (c-vitaminsjokk!) ;o)
mammaen til G & A Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Drikk masse appelsin juice saa du faar c-vitaminer i deg. Drikk ogsaa saa mye varm drikke du vil ha, det kan hjelpe med aa lindre halsen... (Men kald drikke kan faktisk gjoere det samme) Og saa anbefaler jeg Halls (de selger det i Norge ikke sant? Uansett saa se etter mint versjonen av de hals pastillene)mint halspastillene... De kjoeler ned, og hjelper tette neser ogsaa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå