Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Jeg er så lei om dagen, fatter ikke hva det er. Poden på 16mnd har akkurat starta i barnehagen å er der i 4-6t hver dag. Alikevel blir jeg fort sinna på han på kvelden, blir irritert for ikkeno... Skjønner ikke hva det er bare føler meg så lei. Så får jeg dårlig samvittighet vær gang jeg blir sinna Bare meg som har det sånn?
Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Å nei du, du er nok ikke alene der Men prøv å ta deg noen turer ut alene, opplev noe alene og med venner, da kommer ofte gledene tilbake når du er sammen med barnet.
Sjokomelk<3 Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Du er ikke alene om det.. Husk: Mammaer kan bli slitne og være i lei humør de og...
Ismo Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Vi er bare mennesker. Ta vare på deg selv litt, gi deg litt tid. du har kommet langt når du innrømmer at du er sliten. Du vil se at med mer enegri, holder du humøret oppe lenger også Lykke til, kos deg! Mvh
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 du er ikke alene... jeg også har det sånn...blir ofte litt for mye for meg... jeg er ung og har vært hjemmeværende i 1,5år..uten lappen,milevis fra sivilasjon og med venner som er spredd rundt på alle mulige universiteter i landet. så på meg har det rett og slett bare vært babybaby 24/7 i 1,5 år. men nå er det bare noen få dager til jeg får førerkort,så da blir det vel litt bedre.gleder meg til å endelig komme meg litt ut og gjøre andre ting på egen hånd. det kommert til å gjøre godt. men på 1,5 år så har jeg igrunn ikke tenkt så mye over at jeg faktisk "bare er hjemme". Tiden har gått fort ,og jeg har nok ikke fått tid til å tenke på meg selv. Men som sagt,skal bli godt å få et pusterom inni mellom nå. :-) kjenner jeg trenger å pleie egne interesser og voksenkontakt. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå