Gå til innhold

Hvor mange av dere synes barn ikke er krevende?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart mine barn er krevende! Det skulle da bare mangle at de gav meg litt utfordringer. ;)

Skrevet

Når man er syk selv, eller veldig sliten, og ungene kanskje ikke er i verdens beste form eller humør, kan man glede seg til de skal sove ja....

MEn krevende, ville ikke kalt det det, men noen dager har man mindre å gå på.

Det betyr ikke at man ikke ønsker situasjonen nei. Jeg elsker ungene, det å være sammen med dem. Men 4 små kan til tider gjøre det slik at det er deilig når de sover;)

Trodde det var normalt jeg da......Kanskje jeg og er en dårlig mor da...Når har jeg da ikke lest linken.

Skrevet

herregud...

nå har jeg bare en på 5 mnd som jeg syns er krevende,men det blir jo verre..

når man har tre små barn sier det seg selv at det er krevende..

HERREGUD så nydelig hun er..

Skrevet

De som sier at ingen barn er krevende har tydeligvis ikke møtt tuppa hehe :) JA, jeg er skutt når kvelden kommer fordi hun er krevende :) men det skulle da bare mangle, glad hun er full av liv!

Skrevet

Slik ja, nå leste jeg...

De har sikkert ikke lest dagboken engang.

Alt skal være ille.Tror ingen mor ikke har opplevd at man er sliten etter en dag med ungen(e).

Eller at man føler at man egentlig ikke har tid til annet enn familie og jobb.

Skal det være grunn til mistanke burde man se skjevt på mange tror jeg;)

Skrevet

Selvfølgelig er barn krevende til tider. Det gjelder ALLE barn, barn er fullle av 100 ganger mer energi enn en voksen. Ikke dermed sagt jeg ville vært uten barna mine, men må ærlig innrømme at de er sinnsykt nydelige når de sover søtt:-))) Ikke lest linken jeg heller.

Skrevet

ja det er liksom det jeg og tenker. De er krevende, de har andre interesser enn voksne (jeg synes ennå ikke det er så veldig gøy å gjenta noe tusen ganger, men jeg gjør det likevel), de har energi nok til å skremme en villhest og av og til har man lov å se frem til leggetid. Men man vil jo ikke være noen av de foruten for det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...