barmfager Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Er så usikker på hvordan jeg skal formulere ønskebrevet. Tenker på om jeg skal skrive det skjematisk, i brevform, veldig formelt, eller.... Det er sikkert ikke viktig i det hele tatt bare det får frem det jeg vil, men klarer ikke komme i gang fordi jeg ikke får bestemt meg for hvordan jeg skal utforme det. Tenker formen på det likevel vil ha noe å si for hvordan de innstiller seg... Hva med dere andre? Noen tips?
Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Jeg var så heldig å få formulere mitt under en jordmorsamtale, pga. traumer fra forrige fødsel. Det var litt greit for hun har jo lest masse slike brev. Jeg skrev Ønskebrev til overskrift. lainet jeg opp punktvis hva jeg ønsket og avsluttet med Mvh ....... Her er slik jeg startet brevet mitt: Jeg ønsker: -å bli trodd når jeg sier at det er vondt(selv om jeg ikke hyler og remjer) -klipp gjerne om nødvendig og støtt godt opp, så det blir mindre sjans for at jeg revner like ille som sist. -epedrual(om mulig) -å føle meg trygg og ivaretatt, noe jeg ikke opplevde sist -et laken eller dyne å ha over meg om jeg blir liggende i fødesengen i timevis(noe jeg ikke fikk sist og følte meg lite bekvem da det gikk mange mennesker ut og inn og jeg var full av blod) -få mat (sist låg jeg i 16 timer uten å få mat når jeg ba om det) osv. Håper dette hjalp deg bittelitt Lykke til!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
barmfager Skrevet 13. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2007 Tusen hjertelig takk for svaret! Det hjalp meg til å få startet! ) Masse lykke til du også!!
Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Jeg lurer også på hva som er vanlig å ta med i det såkalte "ønskebrevet". Hadde vært supert med flere tips:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå