Hiv o'hoi Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 kan jeg spørre hvor i costa del sol du bor? bor der jeg også =)
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Å ja,, jeg tenkte å svare på det i sted.. glemte det.. he he jeg bor i Fuengirola, litt vest for Malaga. Hvor bor du??
Hiv o'hoi Skrevet 13. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2007 Bodde tidligere i Fuengirola, nå bor jeg i torremolinos =)
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Trives du? jeg trives veldig bra her, men det har tatt en god stund å bli stuevant. Jeg hadde aldri vært i spannia før jeg møtte min kjære og flyttet ned for å bo med han. Vet ikke om jeg hadde klart å bo i norge igjen, får neller etter 2 uker
Hiv o'hoi Skrevet 13. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. september 2007 jeg stortrives :D:D:D Men fuengirola er litt vel mye norsk,svensk og britisk for min del egentlig.. da liker jeg benalmadena og torremolinos bedre.. Men helt enig med deg. Jeg tror nok jeg blir boende i spania for alltid
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 he he.. ja det er mange skandinavere og engelskmenn her.. jeg kjenner forøvrig ingen andre norske , jeg kjenner en danske.. men ellers er jeg nesten bare med mannen min (halvt eng. halvt spansk) og andre engelske mødre på en babygruppe jeg går på. Har du bodd her nede lenge? Jeg har bodd her i 3 år. Fødte du her nede?
Hiv o'hoi Skrevet 13. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. september 2007 bestemor har bodd der i 40 år, så jeg har vært der veldig mye.. Har bodd der halvannet år. fødte hjemme i norge da Jeg kjenner heller ingen norske. det nærmeste jeg kommer er en svensk jente..
Hiv o'hoi Skrevet 13. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 13. september 2007 er det varmt nå?? 'Savner sååå tilbake :'(
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 13. september 2007 #9 Skrevet 13. september 2007 Det har regnet bøtter og spann i dag!! he he.. har brukt regntrekk og greier.. det er fremdeles i de øvre 20 gradene, men heldigvis er det kjøligere om kveldene. August tok nesten knekken på både meg og lille jenten. sommerkjolene og flipfloppene brukes ennå JEg skal en tur "hjem om" i oktober.. uæhh oktober i Bergen... det blir vått og mørkt det. Men jeg gleder meg så masse
Hiv o'hoi Skrevet 13. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 13. september 2007 Jeg gleder meg også alltid til å komme meg hjem igjen.. men så går det to dager, også savner jeg ned som bare søren. Vel, vel.. kanskje vi møter på hverandre Jobber du like ved old town der da, eller?
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 13. september 2007 #11 Skrevet 13. september 2007 Nei ikke akkurat der, men lenger nede på samme gaten. mot los boliches, men ikke særlig langt...
Hiv o'hoi Skrevet 13. september 2007 Forfatter #13 Skrevet 13. september 2007 åååååååh.. jeg skulle aldri ha begynt å snakke med deg, nå savner jeg ned enda mer Gutta som eier old town er mine beste venner..har ikke sett de på over en måned.. *sukk* Må snart tilbake nå ja..
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 13. september 2007 #14 Skrevet 13. september 2007 he he.. det er bare en kort flytur unna Kos deg videre i kveld! jeg må lage litt mat til gubben, husmorpliktene kaller, det er torsdag.. he he.. neida bare tuller
Hiv o'hoi Skrevet 13. september 2007 Forfatter #15 Skrevet 13. september 2007 hihi.. kos deg masse du også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå