Gå til innhold

jeg har så dårlig samvtittighet .....

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har ikke vert noen god lekekamerat for Marcus idag..

har vert en sånn slapp dag,sambo reiste idag og denne dagen har bare vert dritt..

han har ligget på gulvet å lekt,sittet i vippestolen og lekt..

har badet han nå ikveld og gitt han god kveldsmat..

og nå ligger han i senga si og prater og bare er nydelig..

idag har jeg ikke vert noe særlig for marcus føler jeg..

og det gjør meg trist..

har nesten ikke lyst å legge han,bare ta han opp og kose å si unnskyld..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, joda, han har kosa seg for det han vettu :o)

Skjønner hva du mener altså, har noen sånne dager innimellom jeg også...

Men de elsker oss for det :o) :o)

Skrevet

ikke ha dårlig samvittighet for det kjære deg, noen dager har man abre ikke oevrskudd til å være særlig lekekamerat eller har kanskje ikke tid, sålenge han har pludret og vært fornøyd i sitt eget selvskap er det ingen grunn til dårlig samvittighet, vi kommer ikke alltid til å ha tid til å være lekekamerater for de små så å bli vant til å leke litt alene er bare godt for barna tror jeg:) pleier selv å få noen stikk av samvittighet når jeg er litt opptatt men jeg vet at jeg er en god mamma for gutten min og at han ikke tar skade av å pludre litt med seg selv;)

Skrevet

Synes det høres ut som om han har hatt det greit jeg :o)

Sliter med dårlig samvittighet selv - skulle egentlig jobbet men så måtte gubben ut på noe så jeg dro hjem. Var hjemme med henne i 1,5t før leggetid og mesteparten av tiden gikk med til å si ting som "ikke gjør det", "nei, nei, neeeeei", "nå må du spise skiva di", "nei IKKE hiv koppen" og "sitt fint og gap opp (tannpuss)". Så er det oppi senga, all uenighet er glemt (eller i alle fall plutselig sinnsykt fjernt) og hun er bare nydelig. Og da blør hjertet mitt av samvittigheten....

Skrevet

sorry alle skrivefeilene altså.. går litt fort når fort skrives...:)

Skrevet

ja heldigvis..:))

hehe..

men jeg klarer bare ikke være supermamma hele tiden hverdag.

hehe..

Skrevet

alle har lov til å ha en dårlig dag.. man må ikke underholde de små hele tiden. du hadde nok hørt det om han mistrivdes. Se på det som bra for han, at han lærer å leke alene også =)

Skrevet

jajeg vet så godt hva du mener..

når leggetid kommer og man tenker gjennom dagen.

så har man kanskje blitt litt forbanna..

og DA er det tungt når han har sovna..

huff..

nå er klumpen stor i halsen min her..

Skrevet

Nei, det hadde vært forferdelig slitsomt både for oss og lillingene tror jeg, hehe...

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

ja ja.. sånne dager skjer.. han har sikkert hatt det fint :)

Jeg føler meg stadig vekk slik også. Spesielt etter klokken 16 hvor det er vanskelig å finne på ting og jeg begynner å føle presset av å få andre ting gjort..og vi begge er trøtte men det er for tidlig til å legge seg, for tidlig til å spise etc..

Husk at: Ingen elsker deg slik som han gjør likevel :)

I morgen er også en dag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...