Gå til innhold

Noen som har vært6 på 3d UL i ca uke 27?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var i dag, og det var en fantastisk opplevelse... Gleder meg til å komme hjem fra jobb og studere bilder og filmsnutter. :-)

Men det jeg lurte på... Hvor stor var bebisen deres... Min var 1230g ca.. og det er mye mer enn bim's oversikt. Den sier at gutten min skal være ca 950g...

mange klemzer fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg var 26+2 og jenta mi veide 1100g å skulle vært 800g ifølge BIM...hm..

Skrevet

Trur ik den på bim helt stemmer! Jg var på 3d i uke 27+5 og da veide min 1183g og alle målene var var innenfor normalen men ifølge bim skulle han veie 950...

Skrevet

Jeg var når jeg var 26+2 og snuppa var 1100g.. bim sier 850..

Så tror ikke vi skal stole helt på bim tallene =)

De er enten litt feil, eller så er vi på vei til å få kjempebabyer hele gjengen ;)

Skrevet

godt å høre at det ikke bare er meg.. hehe. Terminen hun kom frem til var ca 5 dager tidligere enn den jeg har. Hadde ikke vært å forakte om han kom noen dager før.. ;-)

klemzer fra

Skrevet

Har time til 3D-ul når jeg er 26+1. Er veldig spent på kjønn og vil gjerne få bekreftet det jordmor fortalte på ordinær ul (jente). Noen som vet om kjønn var godt synlig på denne tiden??

Skrevet

spurte om hun kunne bekrefte kjønnet, og det var tydelig at det fremdeles var en gutt inni magen min hvertfall.. og bra er det.. hehe

Skrevet

Det er feil på sidene her på bim. Skal du ha en mer riktig ca vekt ol. må man se på babyverden.no eller min-mave.dk

Skal på 3D/4D ul neste fredag, gleder meg masse:-) Er bare i uke 24 da men..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...