nurkimagen.com Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Hun sluttet med bleie i sommer (juni) , akkurat da hun var 2. 5år gammel. Det har gått kjempefint i hele sommer, juni - juli og august. Noen smålekkasjer nå og da.. De siste ukene har hun begynt å tisse på seg, i dag har hun tisset 4 ganger. jeg spør hele tiden om hun må tisse, hun sier nei. Normalt så sier hun fra, har vært veldig flink. Hvorfor skjer dette nå, mon tro`? Og hvordan reagerer man? Til nå så har jeg sagt til henne at hun MÅ si fra..men at det går fint, gir en klem fordi hun virker lei seg. Andre?
Tante_Sofie Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Hei, Har du flere barn? Jeg husker at min eldste fikk mange uhell da minste tuppa var rundt 3-4 mnd og har hørt om andre med samme erfaring... Ev har hun begynt i barnehagen igjen etter ferien? Kan være noen nye der ev noe annet nytt i hennes nærmiljø som påvirker. Håper dere finner en løsning på dette, lykke til! mvh
nurkimagen.com Skrevet 13. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2007 har en til på 7 mnd. Tuppa har begynt i ny barnehage, for to uker siden. Ser jo at det muligens kan se ut som det er en connection der, men hun er virkelig blid og fornøyd, har lyst å gå i barnehage osv.. Kjedelig - mest for henne...
Tante_Sofie Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Gutten vår var blid og fornøyd og virket på ingen måte sjalu. Og forsto ikke helt selv hvorfor han hadde så mange uhell... Tror det er bare noe som skjer i en periode, som de dessverre ikke klarer å gjøre noe med selv. Det du kan gjøre er å "tvinge" henne til å gå på do...det gjorde jeg! Sa han skulle gå på do, selv om han sa at han ikke måtte, kom jo alltid noen dråper... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå