Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Jeg er den anonyme her inne som kommer med alle de inteligente, reflekterte, morsome og ellers gode svarene her inne. Med VENNLIG hilsen
KaMa Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Introduser deg når du har fått nick, du. Da kan du i tillegg være kverulerende og provoserende, uten at folk tar seg så gruelig nær av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå