Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 ikke klarer å ha sex med deg hvis han ikke er skikkelig kåt selv? Har et problem her så ikke noe ekkle svar. Er skikkelig såret og lei meg, jeg er vist blitt motbydelig i hannes øyne :(
Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 bruk langt tid på et godt forspill.. Pynt deg litt ekstra. Gjør soverommet intimt. Eller spør ham rett ut hva det er som "trigger" ham.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Har prøv og har spurt, vet ikke sier han, standar svar hos den mannen der, da slipper han å bruke for mye energi på å redde forholdet Jeg spurte om han syns jeg var ekkel....svarte ikke da så det er nok der det ligger, men han elsker meg sier han, skjønn den du. HI
Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 har selv vært i et slikt forhold.. Han var alltid for "sliten" til sex. Det viste seg at mannen var skaphomse.. stakkars mann. Han turte ikke stå frem pga sine foreldre.
Gjest Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 Hvordan ser du ut? Har du forandret deg masse siden begynnelsen av foholdet? Pynter du deg for ham? Er du energisk i senga/passer dere godt sammen når det gjelder seksuelle preferanser?
Gjest Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 Hadde nok tatt et kritisk blikk av meg selv i speilet, evt "flidd" meg litt !! -å hvis det ikke hadde vært det, tja da er vel gnisten hans bare rett og slett borte vekk, hender det skjer det..........ender som regel med brudd :-(
KaMa Skrevet 14. september 2007 #7 Skrevet 14. september 2007 Det trenger virkelig ikke ha noe med deg å gjøre. Laber sexlyst kan skyldes bl.a depresjoner og stress. Men om det har vært sånn så lenge dere har kjent hverandre, og han selv sier du er motbydelig, så er han vel ikke mye å samle på? Jeg ville i så fall lurt på om jeg hadde funnet meg en bifil, med sterkest tilbøyeligheter i homoseksuell retning, og særdeles liten finfølelse. Prøv å snakk med ham.
Gjest Skrevet 14. september 2007 #8 Skrevet 14. september 2007 Eh...hva skal jeg liksom gjøre da? Er han ikke in the mood, må han vel få lov til det....
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 14. september 2007 #10 Skrevet 14. september 2007 Visdomsord fra Råddåræva...*kremt*
Gjest Skrevet 14. september 2007 #11 Skrevet 14. september 2007 Jeg? Nei, ville bare si at om kællen ikke vil, må han vel få lov til å ikke ville, hehehe....
KariMari Skrevet 14. september 2007 #13 Skrevet 14. september 2007 Men Heksa, dersom mannen ikke vil og tier når HI spør om han synes hun er ekkel........Ja, da har han (..de) et problem! Synes HI skal stille ham til veggs, og gjøre det tydelig for ham hvordan hun føler det. Dersom det kommer fram at han ikke tenner på henne, ja da må det vel tas fra der tenker jeg..... Men alt i alt bør hun ta seg en prat med gubben:-)
Himmelblå Skrevet 14. september 2007 #14 Skrevet 14. september 2007 Behandle hen med samme mynt, være som han. Les ham og vær som han er mot deg. Til han får ut "fingreren", skal funke bra.
KariMari Skrevet 14. september 2007 #15 Skrevet 14. september 2007 Mulig han er bare glad til? Du får heller gå til innkjøp av diverse sex-leketøy, og dra det fram og kose deg mens han ligger ved siden av deg. Hvis ikke interessen hans stiger da, ja da er det på tide å bytt'n ut!!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 14. september 2007 #16 Skrevet 14. september 2007 Gi han en bj under sporten, det bruker å bli godt mottat her i huset )
Gjest Skrevet 14. september 2007 #17 Skrevet 14. september 2007 Men hvorfor tror hun at det er fordi hun er "ekkel" at han ikke vil? Det kan være 1000 andre ting, trenger ikke ha noe med henne å gjøre i det hele tatt ) "er det fordi jeg er ekkel?" Ja, hva svarer man på sånt da?
ragna Skrevet 14. september 2007 #18 Skrevet 14. september 2007 livet går i bølgedaler, likeså lystene våre. om han har en periode hvor sex ikke virker særlig fristende så betyr ikke det at ting er på vei mot stupet. ville først ha utelukket sykdomrelaterte grunner (depresjon, stress, impotens osv) før jeg startet med selvklandring. det blir lett for han å følge med i samme bølgedal som deg om du klandrer deg selv. skjønner? da slipper han å ta hånd om det virkelige problemet, men kan heller bruke deg som skyteskive. om det nå skulle vise seg å være ett reelt problem da. har sagt det før og sier det igjen; sex skal være en nytelses-stund mellom partene, ikke en plikt. om han ikke har lyst så ser jeg ingen grunn til tvang. du ville ikke ha likt det du heller?
KariMari Skrevet 14. september 2007 #19 Skrevet 14. september 2007 Han burde ikke hatt noen problemer med å svare NEI dersom han IKKE synes kona var ekkel!! Burde absolutt ikke være vanskelig å svare på!
Gjest Skrevet 14. september 2007 #20 Skrevet 14. september 2007 Om husets herre brått kom og spurte om jeg syns han var ekkel, hadde jeg blitt så perpleks at jeg ikke hadde klart å svare!
ragna Skrevet 14. september 2007 #21 Skrevet 14. september 2007 seriøst? spør dere hverandre om det? syns du jeg er ekkel, kjære? jupp, og 50 % skiller seg....
KariMari Skrevet 14. september 2007 #22 Skrevet 14. september 2007 Tatt ut av en sammenheng, ja så kan jeg skjønne at du hadde blitt perpleks. Men ikke når HI tar opp problemet med mannen og spør han om hva som er galt. Da burde han ikke være så himmelfallen at han ikke klarer å svare når hun spør om det er fordi hun er ekkel??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå