Gå til innhold

Så sur jeg ble nå.... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Storesøsteren min kom på besøk, skal være her hele helgen. (Skal bo hos mamma da)

Jeg og lillesøsteren vår hentet henne på bussen og dro for og handle litt. Storesøster ville se i en klesbutikk før vi handlet dagligvarer.

Vi gikk for og handle dagligvarer, og så sier hun plutselig at hun må kjøpe seg en sjokolade for hun har føling(diabetes). Hun hadde tydligvis veldig lavt blodsukker, for hun svarte ikke nesten når vi snakket til henne, og var bare sinnsykt treig i oppfattelsen!

Og ja jeg ble sint!! Hun har hatt sykdommen i 23 år, og likevel går hun på shopping og vet at det er veldig lenge siden hun har spist.. og hun sier ikke i fra!!

Der sto jeg da, med en full handlevogn med ungene mine oppi i tillegg, heldigvis var jo lillesøsteren vår der så hun fulgte storesøster i bilen.

Hva med og tenke litt og faktisk ta ansvar når man har en alvorlig sykdom??

Dette skjer så ofte at dere ville ikke tro det engang.... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner til problemet. Har en far som oppfører seg likt, han har ikke hatt diabetes like lenge, men er jo skikkelig voksen og bør kunne klare å unngå slikt.

Full forståelse for din frustrasjon.

En klem fra meg til deg!

Skrevet

Takk... du aner ikke hvor mange ganger det faktisk har skjedd alvorlige ting.. ambulanse har jeg ringt utallige ganger... :(

Mest lyst og riste hardt nedi henne, men det hjelper jo ikke det heller... klarer aldri og slappe av rundt henne, nettopp fordi slike ting skjer så ofte...

Skrevet

skjønner godt hva du mener, mamma har hatt diabetes siden hun var 10 og føling var en gjenganger når jeg bodde der.. utrolig kjipt at de ikke klarer å passe på seg selv.. mamma er heldigvis blitt mye flinkere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...