Gå til innhold

Mammaklær i uke 16?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det tidlig å begynne å bruke mammabukser i uke 16? Jeg synes selv at det er litt tidlig, men de andre buksene begynner å bli trange....og de fleste av dem går jeg ikke inni lenger engang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt mammaklær siden uke 9! Magen poppet ut med en gang. Venter nr 3. :-)

Skrevet

jeg begynte å bruke mine i uke 15-16. i tillegg brukte jeg de vanlige buksene mine med smekk og knapp åpen. og et magebelte fra H&M over. Nå kommer jeg ikke inn i de vanlige buksene mine lenger! i uke 20 nå..

Skrevet

Jeg har også begynt å bruke mammabukser. Begynte med det for alvor forrige uke. er 14 uker (imorgen). og det er 1mann også! det er jeansen jeg har problemer med. Klarer liksom ikke å gå med noe som er stramt...

Skrevet

Jeg begynte litt tidlig pga at jeg ble så uvel og kvalm av å ha noe som strammet over magen.

Skrevet

Jeg er selv snart 16 uker og merker at buksene strammer.

Det går an å bruke vanlige topper en god stund, da det er så mange lange fine topper som passer for gravide. Tights går jo an å bruke en stund, men tror snart jeg må investere i mammabukse selv jeg. Det er jo greit å ha det litt behagelig. Ingen trenger å se at det er mammabukse du har på deg. Kan jo bare ha en lang topp over.

Viktig å føle seg vel og å ha det behagelig. Det kan jo kombineres:)

Skrevet

ikke tenk på at det er tidlig, start med det når du føler for det og de andre buksene er blitt trange.

 

jeg begynte å uke 16- og dette er 1 barn- men jeg er stor fra før. orket ikke pese i de andre buksene- fikk jo ikke puste og det ble valker alleveier. mammabukse som går over magen er helt konge spør du meg...

Skrevet

er i uke 16 nå og på lørdag må jeg ut å shoppe mamma bukser gitt.. får bare igjen en av buksene mine nå, og den brukte jeg belte på for å ikke miste den før.

Når du tenker over det, så er ikke uke 16 så forferdelig tidligt, du er jo nesten 4 måneder på vei.. :o) Er vel på tide at magen begynner å poppe ut nå.

Skrevet

Jeg er gravid med førstemann og jeg begynte med mammabukse i uke 8. Var så oppblåst og øm i magen. Så jeg syns uke 16 ikke er tidlig..

Skrevet

Jeg har brukt mammabukser siden uke 6, ble tidlig oppblåst og da var de mest behagelige. Så 16 uker er ihvertfall ikke for tidlig. Bruk de lærne du føler deg komfortabel med.

Skrevet

ikke tenk på hva som er NORMALT. tenk på hva som er best for DEG :) alle er forskjellig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...