Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 han truer meg med alt mulig, han skal ha penger av meg hele tiden pga han ikke har fått seg jobb enda pga flyttet fra utlandet og hit, og han krever nå at mitt etternavn blir fjernet fra barnets navn og kun hans etternavn gjelder. han krever også at jeg skal stille opp med husleien nå som jeg ikke har 5 øre, og jeg må betale et kurs for ham på 3000, ellers truer han med å gå til nav og fortelle at jeg mottok overgangstødnad selv om jeg var på besøk hos ham i utlandet og jeg ikke fortalte til dem at jeg hadde kontakt med ham da, og jeg angrer sånn at jeg i det hele tatt besøkte ham der og hadde kontakt med ham fordi jeg trodde det var håp om vi kunne bli sammen igjen, han har brukt en del av mine penger pga det kjøpt data osv og jeg er livredd for jeg skal havne i fengsel eller noe.. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre
Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Slutt å betal på han, gå heller til NAV og fortell hva som skjedde og eventuelt ta den "straffen" derfra. Godt mulig at du slipper unna med en advarsel dersom dere ikke er sammen, men la nå ikke han få forsette med utpressing.
pøber´n & je Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Du har jo lov til å besøke han da. Så du blir ikke satt i fengsel. Det er ikke lov å væra kjæreste med BF, og motta OS.
Ingen_nick_ledig Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Jeg var sammen med BF en stund mens jeg mottok os, og dette visste trygdekontoret om. Det er et eget felt der man skal fylle ut om man har personlig kontakt med faren. Kanskje regelen har endret seg? Begynner å bli noen år siden nå....
Singelmamma og banden Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 Jeg kjenner også til noen som har vært kjærester og mottat os pga skole ett år på hversin kant av landet. Og TK visste de var kjærester, men dette er snart 10 år siden. Reglene er nok endret siden da. Du kan også forklare situasjonen til TK som noen over her sier, men går an å si du var der for at barn og far skulle få samvær men at dere ikke var sammen. Han kan neppe bevise at dere var det. Selv om man ikke skal lyve da... ;-)
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #6 Skrevet 17. september 2007 Ikke la han få presse deg på den måten. Gå til nav og prat med dem...ikke la han få holde på med dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå