Krøllefrøken Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Jeg har sett reklame et eller annet sted for et speil du kan ha i bilen slik at du ser babyen når den sitter bakovervendt. Det kan henges over nakkestötten, slik at det dekker setet på en måte.. også var det no slags leker på det, slik at babyen har no å se på, leke med. Noen som har sett noen lignende og vet hvor jeg kan få kjöpt det?
ღDidrikmamsenღ Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Har en slik bjørn jeg, med speil i magen. Er ikke noe for å leke med da, men han elsker å sitte å se seg i det da. Kjøpte det på barnas hus jeg
chill+enda en til Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Vi har bamsespeil. Kjempekjekt å kunne følge med på mini mens man kjører. Vi kjøpte vårt hos Reflex.
Hiv o'hoi Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Jeg har en hund. kjempe søt med speil i midten som lillegutt elsker å se seg selv i. kjøpt på reflex for 399 ,- om jeg ikke husker feil.
mumbo Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 Pass på at ikke speilet er for lite, for da ser du nesten ikke noe i det. Vi kjøpte ett som var litt lite, og har lyst til å kjøpe sånn med bamse i stedet. De er litt større enn vårt. Den som kjører må se babyen gjennom bakspeilet og deretter i babyspeilet, og med knøttlite speil så ser man f.eks ikke om babyen sover eller er våken. Ser bare at det sitter en baby der, men det vet man som regel fra før da.
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 Vi har kjøpt på babyshop, men det er bare speil da.. 250 kr tror jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå