nurkimagen.com Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Hun sluttet med bleie i sommer (juni) , akkurat da hun var 2. 5år gammel. Det har gått kjempefint i hele sommer, juni - juli og august. Noen smålekkasjer nå og da.. De siste ukene har hun begynt å tisse på seg, i dag har hun tisset 4 ganger. jeg spør hele tiden om hun må tisse, hun sier nei. Normalt så sier hun fra, har vært veldig flink. Hvorfor skjer dette nå, mon tro`? Og hvordan reagerer man? Til nå så har jeg sagt til henne at hun MÅ si fra..men at det går fint, gir en klem fordi hun virker lei seg. Andre?
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Jenta mi er like gammel og har hatt en like lang og like vellykket bleieslutt som dere, og hun er begynt å tisse seg ut i det siste. Kunne like godt skrevet innlegget ditt selv. Jeg aner ikke hvorfor hun gjør det, men jeg lurer på om hun utforsker kroppen sin litt. Hvor lenge kan jeg vente med å tisse? Hvordan kjennes det ut å være skikkelig tissetrengt? MIn taktikk er mye lik din, jeg stresser det ikke. Jeg venter rolig ved vaskemaskinen til det går over av seg selv. Eneste rutinene vi har er at vi tisser om morgenen og om kvelden enten vi må eller ikke.
Smellt P. Tjukka Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Samme har faktisk skjedd her hos oss ! Vet ikke hvorfor ...
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Det kan være at de er syke f. eks.? Er de forkjøla? Ellers så har vi opplevd det samme når det har blitt kaldere i været og de har på seg mer klær - akkurat som de syntes det er litt tungvindt å skulle ta av seg alle klærne for å tisse. Ja, jeg vet jammen ikke, jeg. Synes det er så forskjellig fra barn til barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå