Gå til innhold

Hvor mange stueplanter har du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg pleide ha 25-30 da jeg bodde i Norge. Var såå koselig med planter.

Der vi bodde før vi flyttet hit ned til sørlige breddegrader,hadde jeg kanskje 3....

men her jeg bor nå, har jeg kun et eneste sørgelig lite eksemplar av en vanskjøtta gullranke......

 

1 stykk plante =o/

Thats it!

 

 

På tide å kjøpe planter!

Har et par vandrende jøder og en spiderplant utendørs som jeg kan klippe avleggere fra.

 

Uff..tenk så stusselig å ha bare 1 plante!Må da være den verste plantedama på dib,jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, ikke noe vondt ment med det. Har aldri hørt andre navn på den...

 

Gjest otilie79;)
Skrevet

3 seigliva planter.... eneste som overlever hos meg hihi:)

Skrevet

Jeg har ........................................... NULL stueplanter:-/

 

De dævver hos meg:-s

Skrevet

Finnes så sinnsykt mange rare navn.Lurer på hvem som kom på det liksom. Ja her har vi en plante, hva skal vi kalle den? Jo, Vandrende Jøde! Hmm..

Skrevet

har ca 30 akkurat nå... Elsker å masse planter rundt meg :-)

Skrevet

Etter over et år uten en eneste plante kjøpte vi oss en duftranke her om dagen, så nå har vi like mange som dere NL. ;-)

Skrevet

Måtte bare telle...har 49 stk...kun grønne planter!

 

 

Ja det er veldig koselig med mye planter!

 

Etter at vi pusset opp ble vinduene så lyse og fine at vi kun har planter og ikke gardiner!

 

Jøder er fine, men er ikke så lett å få tak i de for tiden!

 

:-)

Skrevet

Ingen.

Hadde en husfred, men den druknet.. Er helt håpløs med planter.

Skrevet

Har 4 levende og to halvdøde. Da har jeg telt alle i hele huset. I tillegg har jeg 4 sånne grønne "pinner" man får på IKEA.

Skrevet

11 planter.. Syns det er lite...

Skrevet

Jeg har 7 i stua, 5 på kjøkkenet, 3 i gangene og 1 på badet. Koselig med noe grønt, man får jo så mange fine småfluer på kjøpet! Jeg er flink til å drepe dem, regner med over halvparten stryker med når mørketiden kommer..

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

ingen inne i huset, men mannen min har fått seg grønne fingre etter vi flyttet inn i huset vårt, så vi har en skikkelig grønn og fin terrasse med masse pottete blomsterplanter. Det står blomsterpotter med blomster utenfor kjøkkenvinduet, badet, soveromsterrasen og babyrommet.. liker de best ute jeg.. inne blir det bare rot med katter og baby.

Skrevet

ikke direkte stueplanter ,men jeg har 4 epletrær i vinduet

Skrevet

19stk, flest grønne sukkulenter, og en orkide og potterose. 3 av sukkulentene er halvdøde avleggere :o)

Skrevet

Hehe, det tok ikke lang tid å telle:) 2 stk!

 

Er superstolt over at jeg ikke har tatt knekken på de enda;)

Skrevet

3. En yukkapalme og to avblomstra halvdøde orkidèer.

Skrevet

vi har en ett eller anna plante.. som gubben klarte å holde liv i til og med, da han bodde alene.. og jaggu hakke planten overlevd med meg å,. men ellers har vi ikke fler, jeg bare dreper de.. klarer til og med å drepe kaktus! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...