Gå til innhold

Ei "fontene" med knust Marie kjeks


Gjest otilie venter på Lillebror

Anbefalte innlegg

Gjest otilie79;)
Skrevet

Jepp......det var nemlig det jeg hadde da jeg støvsuga i dag.

Minsta har fått kose seg med kjeks i stolen sin på kjøkkenet, noe som har resultert i større mengder kjeks under kjøkkenbordet siden mesteparten havner der. Så da jeg støvsuga nå i dag tok jeg alt som lå der da, de bitene som var for store til å gå i røret bare knuste jeg så de gikk inn. Hadde tørka støv og stulla i stua først, så etter at jeg hadde tatt kjøkkenet tok jeg og støvsuga stua.....som nå er full av pulverisert Mariekjeks:S

Tok litt tid før jeg skjønna hva det var da:)

 

Men nå skal jeg skifte pose på støvsugeren og ta alt på nytt:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...