Gjest otilie79;) Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Jepp......det var nemlig det jeg hadde da jeg støvsuga i dag. Minsta har fått kose seg med kjeks i stolen sin på kjøkkenet, noe som har resultert i større mengder kjeks under kjøkkenbordet siden mesteparten havner der. Så da jeg støvsuga nå i dag tok jeg alt som lå der da, de bitene som var for store til å gå i røret bare knuste jeg så de gikk inn. Hadde tørka støv og stulla i stua først, så etter at jeg hadde tatt kjøkkenet tok jeg og støvsuga stua.....som nå er full av pulverisert Mariekjeks:S Tok litt tid før jeg skjønna hva det var da:) Men nå skal jeg skifte pose på støvsugeren og ta alt på nytt:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå