Hobbyfotografen og Em Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Det skal jeg! Men har ikke helt bestemt meg for hvem jeg heier på.. Har likt hun helt fra begynnelsen, og han også etterhvert.. Syns nesten de fortjener å bli begge to.. hehe.. Dere da??
Mamma2OO5 Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Jepp! jeg følger med på det meste hihi
Hobbyfotografen og Em Skrevet 13. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. september 2007 Er det virkelig ikke flere som ser på det??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå