Gå til innhold

Mannen min ljuger om meg!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I mannen min sin vennegjeng er det en del sinnssykt sjalu damer.. Det er jo litt kjipt. Så de får aldri lov til noenting.

Mannen min ble invitert på fest men han var for sliten til å dra på fest. Så sier han at "Jeg får ikke lov av XxXx å komme i dag"

Greit nok, tenkte jeg,d et var jo bare denne ene gangen og de tenker neppe noe over det siden deres kjærester er så sjalu at det gjør vondt inn til margen å se på hvor kontrollerende noen av de er.

Men nå har mannen min begynt å ljuge, rett og slett gjemme seg bak meg så vennene hans har begynt å reagere på at jeg er så sjalu og kontrollfreak.

Jeg har aldri nektet ham noenting, jeg blir irritert når han aldri drar ut for det blir det jo krangling av.

Eks.

Politikk - her er han totalt uinteressert å sier til alle "jeg stemte det XxXx stemte".

Barneoppdragelse: Jeg hører på det XxXx sier. Hun vet best.

Vil du være med p åfest? Jeg får ikke lov av XxxX

Fotballkamp da? Nei xXxX vil ha meg hjemme.

Osv osv osv .

Han har gjort meg til et slags monster som nekter ham å gå ut, nekter ham egne meninger osv. DEt er ganske ubehagelig for meg. Hvordan skal jeg ta opp dette med ham?

Prøvde før i dag men det endte med at han ble dritforbanna. Det er litt ubehagelig for når jeg og ungen er ute på f.eks butikken og vi kanskje møteer noen av hans venner så sier de "jasså, er det du som handler idag, trodde det var N.N som måtte gjøre det jeg" osv.. Stygge blikk og ingen prater noe særlig medmeg om vi møtes.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde blitt skikkelig forbanna hvis mannen min lot meg fremstå som et monster bare fordi han var for feig til å stå for det han selv mente. Herregud, for en kylling! Slike menn skyr alle mulige konflikter og situasjoner hvor de må forklare seg.

Mannen min har en kompis som er sånn. Han skylder på de utroligste ting bare fordi han ikke klarer å si: "Nei, jeg orker ikke være med ut ikveld, jeg vil heller være hjemme med dama". Nei, han sier heller noe sånn som: "Oi, jeg falt og slo meg og så besvimte jeg. Derfor hørte jeg ikke telefonen da dere ringte!"

Og det verste er at (unge) menn gjerne er av den oppfatningen at dama bestemmer. Iallfall hvis kompisen ikke dukker opp på en fest. Jeg har opplevd det selv, at kompisene til mannen trodde at jeg kontrollerte ham. Men han sa heldigvis fra selv, at det var han selv som tok avgjørelser og ikke jeg.

Skrevet

Jeg blir fly forbanna. Om han forsover seg til jobb sier han at jeg har vært syk og dårlig på morgenen og blabla. Jeg høres jo ut som den psykopaten.

Jeg har sagt at nei, jeg har aldri nektet ham noe. Det verste er at de er ikke sååå unge, 30 år alle som en. Hva faen skal jeg gjøre, han oppfører seg som en evneveik kødd

Skrevet

Ikke gøy!

Sett deg ned ved PC'en og skriv en mail. Be ham komme og lese. Si t dersom han ikke slutter å skyldepå deg, sender du denne mailen til alle vennene og kollegene hans.

Kjære venner og kolleger. Jeg er redd for hva dere vil tro om meg dersom jeg ytrer en mening som ikke ligner deres. Det er også ytterst ubehagelig at noen i det hele tatt TROR at jeg kan gjøre feil. Så dersom jeg ikke har lyst til å bli med ut på byen eller dersom jeg forsover meg, dersom jeg i det hele tatt må gjøre noe som går "mot strømmen", har jeg funnet den perfekte unnskyldning - "heksa" jeg har til kone. Trollkjerringa som ikke gir jeg lov til noe som helst.

Nå må jeg imidlertid tilstå - kona mi nekter meg ingenting. Jeg er rett og slett bare en feiging som skylder på min bedre halvdel.

Hilsen X, den dårlige halvdelen.

Skrevet

Jeg ser skrivefeilene sjøl, forresten. ;-)

Skrevet

at han gidder å gjøre seg selv til en "tøffel"?

Ser han ikke at det er seg selv han stiller i et negativt lys?

Skrevet

Vi som skriver her ser jo at mannen min er den tapende part, men dere vet jo hvordan mange menn er, særlig når kjærestene deres er så sjalu så vil de jo med en gang tro jeg er en real nazi.

Jeg har flere ganger prøvd å si at, jeg handler mye, jeg gjør ditt og datt men de bare ser megetsigende på meg..

Det med mailen var en god ide men da sier de sikkert at det er meg de og.

Jeg ble fly forbanna her om dagne. Vi satt på en restaurant, mannem in, vennepar og jeg. Så sier kelneren, hva skal dere ha å drikke. Mannen min sier "jeg tar det xxxx tar"

da beit jeg meg hardt i leppa.

Så får vi menyen. "Hva skal du ha da " "vet ikke, du da?" "Vet ikke"

Så bestiller vi, jeg bestiller kalvebiff eller noe i den duren, "jeg tar det samme som xxxxjeg" da ble jeg helt what da fuck "du liker ikke alv" "nei men du skal jo ha det"

JEG BARE GIKK ASS!!!!!

Skrevet

Sånn holder samboeren min også på, "nei, jeg får ikke lov til å gå ut", og så sutrer han til meg om at de kaller ham tøffel:) Jeg ler meg ihjæl jeg... Er det mulig??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...