Helnøtt med spire:) Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Skal ha visningstime på bryllupsbildene våre som vi tok i sommer. Vi vil ha de billigste 3000 (pga det er greit nok, og fordi mannen min ikke har begynt å jobbe i den nye jobben enda lever vi kun på ei inntekt) Men synes på en måte det faktisk er litt flaut:( Off, teit dette. Burde jo muiligens egentli ikke føle det, men gjør det!
Hiv o'hoi Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Det er jo absolutt ikke teit, det er fornuftig
wirre;o) Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 du bor tydeligvis ikke i indre østfold.. hahaha det er ikke teit det, vel! Ta deg isammen! Der er dine penger, og du velger å bruke det på de tingene du vil! så det så meg!
Helnøtt med spire:) Skrevet 13. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. september 2007 Dere har rett hehe:) Off, men han snakker som om alle tar det dyrere.. Ta meg sammen ja *klaskemegpå skinnet* hehe
wirre;o) Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 hadde jeg vært selger ville jeg gjort det samme;)
Hobbyfotografen og Em Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 Dere kan jo bestille mere seinere! Det gjorde vi.. for 6 år siden.. Vi tok en slags pakke, kostet den gang 2500,- også bestilte vi et stort bilde året etter!
Gjest Skrevet 13. september 2007 #7 Skrevet 13. september 2007 Dere må jo velge de bildene som matcher lommeboken deres og dessuten så kan dere jo bare bestille bedre bilder når lommeboken blir litt fetere, fotografen har dere jo i arkivet leeenge. Hadde jeg vært han så hadde jeg også anbefalt de dyrere bildene hehe, more cash for him
Helnøtt med spire:) Skrevet 13. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 13. september 2007 Hehe, stemmer det:) Salgstriks ja! Lurt, vi får heller ta mer når lommeboka blir litt fetere ja;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå