¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Brukte min gamle ullpose fra da æ var liten til jenta mi i begynnelsen, også da ho blei større gikk æ over til voksipose. Skal bruke dette nå også. Var veldig fornøyd, med det egentli=)
emporium Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 voksi har brukt den i snart 3 vintre på samme ungen =O) - så jeg er fornøyd, ja
Maria-B Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Kjøpte en brukt voksi, skal få sydd nytt trekk til den...så er den jo så god som ny
Gjest Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 Odenwalder Mucki Holly Babynest er vi super fornøyd med =)
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 Har voksi til snuppa og skal ha det til neste også. Superfornøyd:)
tixa*fødeklar* Skrevet 13. september 2007 #8 Skrevet 13. september 2007 Jeg har skinnpose til snuppa og er super fornøyd med det
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 13. september 2007 #9 Skrevet 13. september 2007 Har en Voksipose som jeg kjøpte til forrigemann. Han er nå 5 år, og vi brukte den hele tiden mens han brukte vogn. Han lå ute i vogn til han var 2,5 år. Vaska trekket nå og fikk alle snorer på plass i dag. Akkurat det er jo noe herk da. På min voksi skal ulldyna inni renses. Det er en ulempe syns jeg. Har bare lufta den og banka den godt nå. Så får vi se senere om vi leverer den på rens. er 5 mil til nærmeste renseri.. Men er ellers kjempefornøyd med posen. Brukte den som sovepose til guttongen da vi var på telttur med ham i september da han var 3 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå