mommæ-til-to Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Er det noen her som har noen goder ideer eller tips om hvordan jeg kan pynte ei sjokoladekake i bamsemotiv?
Gjest Ut på tur Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Brun og sort konditorfarge, smørkrem og en medium stjerne-tip? http://cacas.no/tips/index_kakepynting.htm (Smørkrem på sjokoladekake blir bedre hvis du tilsetter litt kaffe, men jeg går ut ifra at dette er snakk om en kake til barn?) Mannen til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå