~~¤April baby¤~~ Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Han hater det,hater-hater-hater... Han er 4 mnd nå.vræler med en gang han treffer vannet,og til han får på seg hånduken. =/
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 jeg trodde at lucas hatet å bade. men så skrudde jeg opp temperaturen å vannet litt. og da var det plutselig deilig. nå hyler han når jeg tar han opp av badekaret.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Bad oftere, og sjekk temperaturen på vannet.
Gjest Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 Vi måtte også få opp temperaturen på badevannet litt og da kom det seg veldig! Mini er fortsatt ikke så glad i å bade (3 mnd), men nå er han stille til vi vasker håret i det minste så det er jo fremskritt. Tror jeg hadde litt for kaldt vann de første gangene. Eller det var apsse, men ble litt for kaldt på den tiden vi kledde av babyen osv.
~~¤April baby¤~~ Skrevet 13. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. september 2007 Tusen takk for tips,skal få opp tempen på badevannet å se om det virker. =)
mamma >to gull Skrevet 13. september 2007 #7 Skrevet 13. september 2007 Badevannet skal jo være mellom 37-40 grader, så kan jo være som de sier at du har hatt det litt for kaldt... For når jeg kjenner på badevannet til mini, så virker det varmt, men bruker temperatur, så det er slik det skal være.. Han elsker å bade..Nå er han såpass lang at baljen var for liten, så nå ligger han i en sånn slags stol (kjøpt på babyshop). Har det helt topp!!
Gjest Skrevet 13. september 2007 #8 Skrevet 13. september 2007 Et lite ekstra tips er å ha et badetermometer. Koster bare 50-100 kr og kan ligge og flyte i badevannet, mange er formet som leker. Kjempegreie! :-) La det ligge på ca 37,5-38 grader når du fyller i, tempen synker fort en 0,5 grader på den tiden det tar å kle av babyen osv i en liten balje.
Turid Laila Skrevet 13. september 2007 #9 Skrevet 13. september 2007 Min får fnatt av for mye vann oppi, så om han ikke kan kjenne bunnen i balja så skriker han. Kan være det og kanskje?
Lillebror og stoerebror Skrevet 14. september 2007 #10 Skrevet 14. september 2007 Elias skrek hver gang han badet til han var 6 mnd. Syntes skikkelig synd på han. Prøvde alt, varmere vann-kaldere vann, lite vann-mer vann osv. Da han fikk badeender i vannet ble det plutselig gøy, og nå får jeg han ikke uta vannet omtrent.
VinterSol+2 Skrevet 14. september 2007 #11 Skrevet 14. september 2007 vesla mi likte ikke å ligge på rygg, tummytub eller annen bøtte syns hun derimot er topp! hun liker også å dusje sammen med meg, men vannet må være varmt nok, helst 40grader
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå