Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 mulig det tar helt av her for meg nå fordi jeg er så redd da kondomen sprakk for noen uekr siden men.. det lukter hvitløk av skjedenm in? bare svakt da.. men allikevel.. det gjorde det da jeg var gravid i blant og.. IKKE SPIST HVITLØK HELLER!! kan det være det?
Gjest Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Vanskelig å si om det kan være det.. har aldri hørt "hvitløk stankende underliv" som symptom på graviditet! hehe.. Men uansett.. Lykke til!! Klem
Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 haha jeg er så dum. det er mulig det jeg som tenker helt feil fordi jeg spiste mye hvitløk da jeg var gravid men så mener jeg å huske noen sa at dette var normalt en eller annen gang? SNAKK OM Å VÆRE REDD FOR Å BLI GRAVID A! haha
Gjest Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 jeg syntes det luktet blomkarse nedentil når jeg var gravid så skjønner hva du mener;)
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 he he. jeg mener å huske at jeg fikk en svak "jern-"lukt (metall aktig..) der nede syns jeg.. mye rart man merker seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå