3b@rnsmor-30* Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 spansk omelett kjøttboller i hjemmelaget salsa hjemmelaget alioli pariserloff + grovt brød urtemarinert scampi lefseruller med urteost og røykelaks stekte salamiskiver crisini (kjeksestenger) ost med drue på pinne pastasalat med skinke morrpølse med et eller annet på, som jeg ikke har finni på enda.. div grønnsaker og dip potetgull velkomstdrink : Palm Beach (gin,rom,ananasjuice og isbiter)
3b@rnsmor-30* Skrevet 13. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 13. september 2007 ingen som gidder å lese eller?
übermamma *5 pp* Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Joa gidder å lese jeg, sikker helt ok servierng dette..kommer jo an på hva dere og de dere serverer liker... Syns det var litt "voksen" smak for meg. Liker det enkelt og norsk jeg da...er ikke så fin på maten jeg spiser
jordbær mathilda Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Hørtes kjempe deilig ut!!! Jeg kommer,jeg;)))
Gjest Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 Flotte greier det der! Ville hatt med kylling av et eller annet slag også- vinger/klubber En skål med oliven Også kanskje noe god skinke?
3b@rnsmor-30* Skrevet 13. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. september 2007 glemte det da.... har jo kjøpt inn kyllingvinger også.. hehe.. som selvfølgelig skal på!!!!
3b@rnsmor-30* Skrevet 13. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. september 2007 også har jeg litt skinke ja... oliven har jeg ikke tenkt på.. er ikke så glad i det selv... men det er noe jeg skal tenke på ja. kan jo hende noen andre liker det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå