Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 bordkort til dåpen??? vi blir ca 35 gjester
wirre;o) Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 vi brukte ikke det. synes det blir for stivt. men har en venninne som lager bordkort til alt som er , bursdager som begravelser omtrent. Bare fordi hun synes det er så gøy å lage. For meg hører sånt til i bryllup, konfirmasjon og 50års lag. Men en har jo ulike oppfatninger av hvor høytidelig en dåp er.
Gjest Ut på tur Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Enig med Wirre, kommer ann på hvor høytidelig dere vil ha det. vi kommer ikke til å ha bordkort... trur eg....
Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 vi synes det kan være hyggelig med bordkort, pga da blir folk litt mere kjent med andre siden av familien. Lett for at man "menger seg" med de man kommer sammen med......
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 vi brukte.. bare fordi jeg hadde lyst å lage, også ble det jo en slags pynt som machet det andre.. hehe... ble ikke stivt i det hele tatt fordetom.. var jo bare min familie og samboers familie..
Gjest Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 Vi gjorde det. Bestilte noen fine på internett.. husker ikke siden.. men den siden med masse dåpsartikler iallefall.. Grunnen til at jeg brukte det var at jeg syns de var artige.. var blå og formet som et barn med kjole. Og foreldrene mine er skilt og hater hverandre.. så måtte plassere de så de ikke så hverandre
Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #7 Skrevet 13. september 2007 Slikt hadde vi det også. Greit og plassere familie/venner som tåler trynet av hverandre - huff - men men - hyggelig var det tilslutt allikevel
Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #8 Skrevet 13. september 2007 "daapssiden.no" her står det at de fleste bruker bordkort i en dåpsfest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå