Miss L å di Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Har fått denne heller utrivelige handling utført på underlivet mitt i dag og det murrer, verker og blør så det ljomer etter. Men har det noen effekt?
MammatilNathalie☆septemberbaby Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 jeg fikk det samme paa tirsdag, og etterpaa hadde jeg sterke kynnere og nedpress (tror jeg - har ikke kjent det saann foer iallefall).... men dagen etter kjente jeg ikke noe... men de faar jo aapnet en god del naar de roesker nedi der, saa det hjelper vel for noe!!!!! vi faar krysse fingrene =)
Gjest Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Heisann på dusann =) Går endo du stakkar! Har du vært hos Sofio idag kansje? Mellomste mann her i huset starta fødsel på den måten =) Eg va hos Sofio 17 sept der hu tødde å dro litt, resten av dagen gjekk med blødning og murringa, på kvelden starta svake rie. Og på natto va du full fart øve bruno =) 18 september hadde eg bebien min ute =) Lykke te frøken!!!!
Miss L å di Skrevet 14. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2007 var ikke sofie som drog i meg... var en utenlandsk lege på sykehuset. Har hatt noen tak i natt så jeg trodde jeg skulle tørne, men i dag er alt bra igjen. :-( Stripping er forresten noe man gjør for å prøve å få fortgang i fødselen. Legen/jm stapper handa opp i musa og kjenner etter åpning. Deretter prøver de å dra åpningen større... Var slik jeg forstod det iallfall. Og godt var det ikke!!!
pandabjørn Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 tror jeg må rette litt på deg Miss L *ekstremt fødeklar* jm/lege stapper ikke hånden inn i vagina, de tar enten 2-3 fingre for å sjekke åpningen.... tror kanskje noen her ble "redd" når du skrev at de stapper hånden opp i musa hehe... for meg så funket stripping når jeg gikk med nr 2 jeg fødte en gutt 2 dager senere
Miss L å di Skrevet 14. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. september 2007 hehe... uffda. Nei ikke hele hånda selfølgelig, men han brukte 4 fingre og det var vondt nok. Men seff ikke så vondt at jeg ikke er klar igjen på mandag viss ingenting skjer :-) Håper det funker på meg og!!!
Morratryne Skrevet 14. september 2007 #8 Skrevet 14. september 2007 Jeg ble strippet ved forrige fødsel.(10 dager siden) Hadde da 1-2 cm åpning og var lite moden. En lege røsket litt i "tappen" og forklarte etterpå at hun hadde løsnet fosterhinnen fra livmorveggen. Dette var på morgenen i 10-tiden. Dro hjem, sov litt og i 16.30-tiden begynte jeg å kjenne det i ryggen. Gutten var ute før midnatt!:-) Var nesten 2 uker på overtid, men som sagt var jeg ikke veldig moden før strippingen. Lykke til, du er snart i mål! :-)
Miss L å di Skrevet 14. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 14. september 2007 ja, men dette var jo på formiddagen i går, og det har fremdeles ikke skjedd noe... :-(
håper på fulltreff Skrevet 14. september 2007 #10 Skrevet 14. september 2007 De gjorde det på meg også (har lyst å si mot meg) forrige gang, og det var faktisk så ubehagelig/vondt at jeg kommer til å nekte hvis jeg må gå over denne gangen også. Ikke startet det noe fødsel heller... Men, det er antagelig litt ulikt hvor vondt det oppleves.
Miss L å di Skrevet 15. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 15. september 2007 allright, 2 dager siden stripping og fremdeles ingenting... Slimproppen kom ut i gårkveld, så jeg trodde liksom at "nå var det gjort" og var blid som ei lerke. Men neida.... ingenting... Kan noen, en eller annen, hvem som helst sende litt fødestøv til meg??? Jeg er så leeeeei!!!
Gjest postlogic unt mikrovampyren Skrevet 15. september 2007 #12 Skrevet 15. september 2007 Vettu ka du får? Kjipt å vente sånn
Kristin* Skrevet 15. september 2007 #14 Skrevet 15. september 2007 Jeg ble strippa sist svangerskap, og blødde etterpå. Men hadde ingen funksjon på meg. MEN så var jeg overhode ikke moden heller da. Ble satt igang noen dager senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå