har4barn Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 ...vurderer jeg å få sjekket med en ul der nede. Fikk aldri tilbud om det etter utskrapingen i uke 18 (fosteret 13+1). Har aldri gått så lenge som prøver før,(håper å slippe å gå over i 8.pp neste uke) og jeg har eggløsning. Leste en plass her inne om ei som hadde fått beskjed om at hun kunne få problemer med å bli gravid pga to utskrapninger, og at slimhinnen ikke klarte å bli tykk nok igjen pga det. Gjorde meg litt bekymret!! Noen andre som har hørt om noe lignende?
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Hei. Jeg hadde ikke utskrapning etter MA, men legen måtte hjelpe fosteret ut pga at det sto fast i livmoråpningen og jeg fikk styrtblødning. Var innlagt på dette tidspunkt så det var jo bra..men til saken: Etter fosteret var fjernet sjekket legen livmor og eggstokker med innvendig ultralyd. Han snakket og fortalte hva han så, og der fikk jeg se en tom livmor og normale eggstokker. Jeg ville absolutt insistert på en innvendig ul hvis jeg var i din situasjon. Jeg har hørt om en som ikke fikk mensen tilbake på månedsvis etter utskrapning, og gikk derfor til fastlegen og ba om en innvendig ul, på ul så legen at det lå svangerskapsprodukt igjen i livmoren. Dette ble fjernet omgående og hun ble gravid neste pp. Men det er ikke lenge til din ikm nå?
har4barn Skrevet 15. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. september 2007 Hei! Ja, her er det ikm i morgen . Har egentlig vært ganske rolig hele perioden, men de siste dagene har jeg gått og kjent mye igjen.... Har vært mye kvalm - særlig i går og i dag. Har også hatt et par ganger med skikkelig seig utflod. Det er så fortvilende, for da stiger håpet litte grann, og det vil jeg ikke. Tør ikke tro noen ting. Hos meg hender det at jeg er kvalm før tanta kommer. Har bestilt tester fra nettet. Håpte de kom i dag, men har ikke sjekket enda om de ligger i kassa enda. Holdt meg unna å kjøpe test i tillegg i dag, så hvis det ikke kommer i dag, så må jeg vente til man. eller tirsdag (hvis ikke tanta allerede har kommet da...) Hvordan går det med deg? Har mensen kommet tilbake?? Det har vel gått over en måned nå? Vi får satse på at den enten kommer raskt - eller ikke i det hele tatt:). Vi snkkes!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 15. september 2007 #5 Skrevet 15. september 2007 har du 3 barn og aldri være i 8.pp før?? dæven du er heldig!!
har4barn Skrevet 15. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. september 2007 Hei, dollypopp!! Ja, jeg har vært kjempeheldig. Og det er ikke fordi jeg må bli gravid fortest mulig at jeg blir bekymret, men fordi jeg aldri har prøvd så lenge, og da blir jeg utrygg på om noe er galt. Hvis jeg hadde fått bekreftet at alt var i orden, så ville jeg roet meg mye.For egentlig er ikke 7 pp'er så veldig mye i den store sammenhengen, men i og med at det har gått så "lenge" i forhold til før nå etter den sene aborten, så begynner jeg å tenke mye.... Jeg vet at mange her inne har prøvd MYE lengre enn meg, og det er ikke meningen å støte noen.... Lykke til!!
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 15. september 2007 #7 Skrevet 15. september 2007 Heisann:-) Nå blødde jo jeg på og av i ca 3 uker. Nå har jeg faktisk ikke blødd på godt over en uke så nå venter jeg spent på TR. Har bestemt oss for å vente til etter en mens med å prøve igjen, så vi har brukt prevensjon i denne uken (hvis noen hadde sagt til meg for et par uker siden at jeg kom til å bruke prevensjon før jeg ble gravid igjen hadde jeg ledd meg ihjel..) Kjenner jeg må ha litt kontroll på syklusen min før jeg blir gravid igjen. Ser at ting blir mer og mer normalt og gjenkjennelig i systemet iht hormoner og alt det der og det er jammen meg godt!! Snakkes:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå