Gjest Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 er uke 21 og tirsdagskveld begynte jeg og blø masse...hadde ingen smerter heldigvis..reiste ned til jormora.. var sikker på at vi ikke fikk høre hjerteslaga noe mer... knakk fullstendig sammen av lykke da hjertet til lille martin min slo 146 slag i minuttet.. blødningen begynte å avta der nede hos jordmora.. kjørte inn til nsfm på st.olavs hospital i går morgen for å på videre sjekk..inn på ul der,alt var bra.. ingen tegn til hemotom(løsning av morkake) og ingen blødninger inne i livmora.. vi har ikke hatt sex de siste dagen før blødning,og jeg har ikke anstrengt meg på noen måte.. er det noen her som har vært borti lignende å fått svar på hva det kunne være? fikk liksom ikke så mye svar på hva det var.. de tok ikke g.u på meg.. blødningen er borte nå heldigvis;) å martin sparker som bare det;)) lykkelig,meeeen veeeldig redd!!! hjelp meg noen?? klem
mrss83 Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 jeg fikk kun en liten bødning i uke 15. jeg ble veldig redd. men det var bare slimhinnene som var litt såre visstnok. og helt vanlig sa legen. min mor hadde en blødning med meg og en med min lillesøster, de var ganske store. men det var ikke noe galt. begge gangene hendte det ca midt i svangerskapet. Så bra at alt er bra med deg og den lille håper resten av svangerskapet ditt forløper uten problemer! slapp av det er viktig, hadde de trodd det var noen grunn til bekymring. ville de lagt deg inn på sykehuset. men er du veldig redd så kan du jo be om en legetime til... lykke til.
Gjest Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 tusen takk for beroligende ord.. skal prøve å slappe av som best jeg an men det er ikke så enkelt bestandig med en fireåring i hus;)men takk for fine ord:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå