Gå til innhold

HJELP!!!koking/ sterilisering av div....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Man skal vel helst koke eller sterilisere slikt som flasker og pumpe utstyr og sånt, når man har brukt det, men hva gjør man for og få det reint? hvis man bare koker det blir det jo bare fettete....kan jeg ta det i oppvask maskinen sammen med alt det andre? må jeg vaske det på noen spesiell måte? er førstegangs og fullstendig grønn på sånne ting.........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God gammeldags vasking med zalo og kost funker fint det altså. Elr hiv det i maskinen

Skrevet

hiv det i øverste hylle på oppvaskmaskinen. av og til blir smokkene på flaskene litt sånn fettete etter en tur i maskina, da bare bråvasker jeg over dem med Zalo og kost før jeg steriliserer det i kokende vann i fem minutter. passer på at alt jeg bruker er rent, kjele, "tørkestativ", glasshåndkle og pølseklype.

 

enkelt og greit:)

Gjest Ut på tur
Skrevet

Vi gjør som Wirre, men koker 10 minutter :)

Skrevet

Melk er som blod, skyll godt med kaldt vann med en gang de er brukt og før de settes i oppvaskmaskin så blir du kvitt fettet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...