To barns mor og 75-modell. Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Er i uke 25. Hjerteslag i min.150, 148, 140. På ultralyd finner ikke guttetiss, men vil ikke si om det er jente eller gutt. I følge det kinesiske kartet er det jente. Var kvalm de fire føste månedene. Masse hormoner som jobber i kroppen. Bekkenløsning. Har en gutt fra før. Tipp da;-)
Jaja3snart Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Hei. Dette med kjønn er alltid vanskelig. Da vi var på ordinær ul i uke 18 sa legen at han trodde han så ei jente. Jeg slo meg likevel aldri helt til ro med det. Bestilte en ny ul nå i uke 24 for å dobbeltsjekke. (Dette var i en annen by.) Her på denne ul så han at det ble en gutt. Da blir det gutt nr to for oss. På`n igjen for å finne navn. (Jentenavnet hadde vi liksom klart). Hos meg viste også det kinesiske kartet jente. Vet ikke åssen du var med din første graviditet, men mine to har vært ganske like. Litt mer sliten nå kanskje, men er vel fordi jeg har en ettåring å løpe etter hvis du veldig gjerne vil vite kjønnet så gå til en lege og sjekk det ut. Sjekk ut priser først. Noen private er nesten gratis i forohold til andre. Jeg batalte kun kr 50,- for ul, og da fikk jeg til og med to bilder også Husk at kjønnet ikke spiller noen rolle. Det viktigste er at barnet er friskt. Lykke til med jente eller gutt.
To barns mor og 75-modell. Skrevet 14. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. september 2007 Takk for svar! Skal ta å bestille ekstra time hos legen til ultralyd:-) egentlig samme for meg om det blir gutt eller jente. Men er bare så nyskjerrig....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå