Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken str kjøper dere i klær til nyfødt?Jeg har bare i str 62.Blir dette alt for stort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble alt for stort sist. Har nå kjøpt noen klær i 50 og 56.

Skrevet

Ja, det er alt for stort. Kjøp noen basisplagg i 50 og 56.

De første ukene var t.o.m 50 stort på min forrige.

Skrevet

62 blir nok altfor stort, ja! Kjøp noen få ting i 50, og noen flere i 56.

Skrevet

Vi har kjøpt litt i 50, litt mer i 56 og nesten ingenting i 62.. Vet vi kommer mest sannsynlig til å svi for det i ettertid, men er jo tid for å handle etter barnet er født også. Og vi skal ønske oss klær i størrelse 62 i fødselgave.. Så håper det løser seg.

Men tror 62 til en nyfødt blir for stort ja.

Skrevet

Er ikke det størrelse for ca 3 mnd da?

Jeg har noen plagg i str 50 som jeg håper passer, men ellers går jeg for størrelse 56 til babyen. Har også fått en del i str 60, men regner med at 50 og 56 er det som brukes de første ukene, hvis man ikke får en veldig stor baby.

Så du bør nok kjøpe inn noen plagg i mindre størrelse ja...

Skrevet

62 er vel 2-4 mnd. Jeg har litt i str 50, men mest i 56. Får heller sambo til å kjøpe mer i 50 mens jeg er på sykehuset, hvis vi trenger det.

Skrevet

Blir vel litt stort. Ville kjøpt litt i str. 50, men ikke for mye for den kan jo bli lengre enn 50 cm. Og da får du ikke brukt det lenge. Gikk selv en som var 47 cm så han måtte ha str. 50 i begynnelsen.

Skrevet

Brukte str 50 en god stund etter fødselen (iallefall den første mnd)

Skrevet

På første brukte vi str.50 i 4-5 uker og så 56 enda lengere.

Skrevet

Snuppa mi var 48 cm da ho var født. Nå er hun 7 uker og 56 begynner å bli i minste laget. Har ike hatt et eneste plagg i 50 til henne. 56 gik helt fint å bruke

Skrevet

jeg syns også at 50 er altfor lite. jeg har kjøpt alt i 56 og noe i 62 ( feks jakker som man kan brette litt i armene)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...