Gå til innhold

c-mommy06+sept07 etc, hvordan går det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe action ennå etter alle maseriene? Her er alt dørgende stille, ikke en liten kynner en gang idag. Blir gæærn!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei du :)

Har hatt noen FÅ rier i dag... sånn ca 2-3 stk, slik at jeg tror det er i gang igjen... åsså stopper det helt igjen! hehehehe, fytti rakkern så fortvila det går an å bli!!!

Lurer virkelig på om det har åpna seg noe mere der nede etter de 10 timene med rier i går....hm... *håpehåpe*

Har prøvd ALT av kjerringråd... opptil flere ganger *kremt* uten virkning.. Hadde ting bare gjitt seg HELT så hadde det vert ok, men dette mase greierne tærer på kreftene... ikke bare meg, men like mye sambo å lille pia vår tror jeg.

Uff.... HÅPER VI BEGGE PLUTSELIG VÅKNER I NATT AV REGELMESSIGE EFFEKTIVE RIER =) =) =) =)

Skrevet

forresten: så koslig at du tenkte på meg =D

Skrevet

Uff, jeg har prøvd alle tenkelige råd jeg også, ingenting funker. Mens-termin imorgen, blæh. Nå skal jeg prøve å ikke tenke eller fokusere noe mer på mage, maserier og smerter, kanskje det hjelper? Er en litt lei familie i mitt hus også, så får prøve å bruke tid på noe hyggelig med mann og barn i kveld hvis jeg orker. Lykke til videre!

Skrevet

nei kanskje tingen er å IKKE tenke på det i det hele tatt??

MEN jeg sitter å vurderer å ta meg en tur med traktoren!! hahahaha

Lykke til du også =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...