Gå til innhold

Kom TR, kom!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, nå må TR komme snart..! Vil begynne å prøve!!! ;)

Er ei uke "over tia" men er vel pillene som har satt syklusen min ut av kontroll... Hvor lenge er normal å vente på TR etter maaange år på p-piller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Fikk du mensen noen dager etter du slutta på pillen, eller venter du fortsatt? Jeg fikk mensen etter ca 2-3 dg hadde den ca 1 uke, og når har jeg gått 1 uke over tida på mens nr 2 etter pilleslutt..

Skrevet

Jeg fikk ikke mensen før den dagen jeg skulle ha pille blødning. Nå håper jeg at jeg får mensen 22.09 for da betyr det vel at jeg er i samme syklus som når jeg gikk på pillen. Krysser fingrene:)

Har noen av dere hatt noen symptoner etter at dere sluttet på pillen? Jeg føler at jeg er veldig oppblåst i nedre del av magen pluss at jeg har fått uren hud. Veldig irriterende!!

Skrevet

Jeg gikk på Evra depotplaster, sluttet på den og fekk mensen 3 dager etterpå.. i bunn og grunn skal jeg ha IKM ca 21.sept.. men får jo vente å se da, om den kommer eller om syklusen er helt kræsja..

Skrevet

Har ikke hatt mensen i det hele tatt etter pilleslutt... Eller dvs, hadde jo den første, men den regner jeg som en pilleblødning. Skulle hatt den igjen forrige torsdag/fredag med pillen. Har de vanlige mensproblemene mine - vond rygg m/ stråling framover, smerter i magen humørsvigninger osv.

Skrevet

Jeg sluttet på pillen for flere mnd. siden...og idag ENDELIG kom mensen! Det kan ta en stund før syklusen din stabiliseres...det varierer fra person til person.

Tar det mange mnd. kan du godt kontakte lege for å få hjelp til å få kroppen i rett gange igjen!

Det at du har "mens smerter" er eggstokkene som jobber...er i hormonell ubalanse, sånn hadde jeg det og.

Regener med at du har tatt en test eller to? :)

Skrevet

Hehe, tok en test på tirsdag! Negativ seff...

Da får vi vel bare trene da, fram til mensen kommer... Koselig det også :)

Skrevet

har samme problem som deg. Har gått på pilla sien jeg var 14 år, så det blir 6 år det. Er gått 1 år siden vi begynte å prøve og har fortsatt ikke normale sykluser. Mine har vært så lange som 120 dager.. sitter her nå på dag 47 og venter enda.. sist måned var den på 33..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...