Gå til innhold

1 dag igjen på jobb ;o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

...så starter permisjonen!!!

Har fått det meste i hus, men har "spart" vasking av klær og sengetøy, klargjøring av seng og barnerom til permisjonen starter. Jeg kløøøøør i fingrene til mandag morgen. Da har jeg gitt meg selv "grønt lys" til det...åååå som jeg gleder meg.

Tenk at 9 mnd snart er over (lengste 9 mnd i mitt liv....hehe)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

.....glemte å si: avslutter dagen i morgen med rotfylling hos tannlegen...usj...

Skrevet

Hei.

Så morsomt.

I morgen er også min siste dag på jobben før permisjon. Da er det bare tre uker igjen til termin :-)

Jeg skal heldigvis ikke avslutte dagen med rotfylling, men vi har fysioterapaut på jobben som går rundt og masserer oss. Har satt meg opp på en time med henne. Det skal bli skjønt :-)

Lykke til videre!!!!

Skrevet

Hei!.. Begynte i permisjon forrige fredag...så har to veker att:0)...Men har vore sjukmeldt siden feb. så det vart ik store forskjellen!

Lange mnd. JEPP!!

Lykke til med forbredelsane:0))

Skrevet

Jeg har 2 dager igjen på jobb. I morgen og mandag.

Skal bli deilig å sove lenge om morgenene, men er livredd for å kjede meg...

Har også spart vasking av babytøy, vogge, seng, stellebord osv, men det tar ikke 3 uker, liksom...

Jaja. Jeg får ordne album og lese bøker, tenker jeg :o)

Skrevet

jeg har også siste dag imorgen! da skal jeg "feire" med lunsj fra bakeriet,mm,gleder meg =) lørdag er det 3 uker igjen til termin,da er jeg vel også "fødeklar".. så spennende! gleder meg til å få hvile ut nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...