Gjest Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Er det ingen vaskeanvisning med? Jeg vasket vårt på 30 grader ullvask, og lav sentrifugering
Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 På mitt står det faktisk at en ikke kan vaske det noe jeg synes er ufyse. Tenker at jeg kommer til å vaske det på ullprogram jeg. Må jo vaskes innimellom liksom.
Gjest Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Joda er vaskeanvisning, men alle sier så forskjellig.. F.eks. står det at det kan tørkes i trommel, men andre sier det må tørkes flatt og kaldt (?). Noen som VET- eller er det så forskjellig fra skinn til skinn??
Bellen^2 Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 Jeg vasket det med en ullvask som fulgte med skinnet, på 30 grader ullprogram i maskinen. Lav sentrifugering og lot det tørke oppå tørkestativet slik ta det var god lufting over og under skinnet. Det er visst nok ikke heldig å soltrøke det.
LINDA*** Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 Et lite tips: Brukte kattebørste til å børste ut pelsen slik at den ble mere fluffy:) Går sikkert med andre børster også, men kattebørsten har metall-tagger... Da blir den så fin igjen atte.. Men det tar TID å få tørka et lammeskinn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå