Gå til innhold

har troa på kanel jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

noe skjer ihvertfall etter inntak av kanel. håper det fører til noe snart!!

tro kan som sagt flytte fjell:-)

hvilken virkning har kanel hatt på dere som har prøvd?

her er det masse liv og røre inni magen og kraftige kynnere rett etterpå:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja noe skjer etter jeg har inntatt kanel ja:)

Skrevet

spiser dere "ren" kanel liksom eller? :) å hvilke uke er dere i?

Skrevet

Jeg har prøvd kanel mange dager nå...ikke etter hverandre, for har lest at man egentlig ikke bør ta så mye i svangerskapet.

Men jeg tok første gangen 1 ss i varmt vann og drakk dette, senere har jeg tatt mellom 1-2 ts kanel og blandet med vann, slik at det blir sånntykk guffe og så spist dette.

Det er sant at jeg også har merket mye mer bevegelse i magen, men ikke noe mer, så dette er nok veldig individuelt tror jeg da, så kommer det jo an på hvor moden man er da!!!

Skrevet

jeg har bare prøvd kanel på grøt.. :) er 38+3..

Skrevet

har spist på havregrøt (masse) og prøvde å blande i melk (ikke godt) spiste en teskje rent (ikke godt)

2 uker til termin

HI

Skrevet

har forresten termin imorgen jeg da...men en ting som er verdt å prøve:

Spis en del lakris, så ha sex, skal visstnok funke dønn, og d funka vel sånn passe for meg, i og med at slimproppen gikk til meg i dag :)

Skrevet

Her blir d kynnere av kanelen. Har 5 ts i en yoghurt sammen med eplebiter... ;o)

Skrevet

husk å ikke spise bare kanel. uten om å blande d m noe. vet ikke hva d er m d, men d går bare ikke. komme bare ut munn igjen..

bare å prøve. trur dere kommer til å få en god latter etterpå..:P

Skrevet

husker det var en test vi gjorde på ungdomsskolen. spis en spiseskje kanel uten å drikke... hehe jeg var den eneste som klarte det:-) men tror ikke jeg ville prøvd igjen:-) er LITT tørt kan man si:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...