Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 noe skjer ihvertfall etter inntak av kanel. håper det fører til noe snart!! tro kan som sagt flytte fjell:-) hvilken virkning har kanel hatt på dere som har prøvd? her er det masse liv og røre inni magen og kraftige kynnere rett etterpå:-)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 ja noe skjer etter jeg har inntatt kanel ja:)
ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 spiser dere "ren" kanel liksom eller? å hvilke uke er dere i?
Marande Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Jeg har prøvd kanel mange dager nå...ikke etter hverandre, for har lest at man egentlig ikke bør ta så mye i svangerskapet. Men jeg tok første gangen 1 ss i varmt vann og drakk dette, senere har jeg tatt mellom 1-2 ts kanel og blandet med vann, slik at det blir sånntykk guffe og så spist dette. Det er sant at jeg også har merket mye mer bevegelse i magen, men ikke noe mer, så dette er nok veldig individuelt tror jeg da, så kommer det jo an på hvor moden man er da!!!
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 jeg har bare prøvd kanel på grøt.. er 38+3..
Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 har spist på havregrøt (masse) og prøvde å blande i melk (ikke godt) spiste en teskje rent (ikke godt) 2 uker til termin HI
Marande Skrevet 13. september 2007 #7 Skrevet 13. september 2007 har forresten termin imorgen jeg da...men en ting som er verdt å prøve: Spis en del lakris, så ha sex, skal visstnok funke dønn, og d funka vel sånn passe for meg, i og med at slimproppen gikk til meg i dag
Krokka og prinsessa Skrevet 13. september 2007 #8 Skrevet 13. september 2007 Her blir d kynnere av kanelen. Har 5 ts i en yoghurt sammen med eplebiter... ;o)
Tre tette! *07+10+11* Skrevet 13. september 2007 #9 Skrevet 13. september 2007 husk å ikke spise bare kanel. uten om å blande d m noe. vet ikke hva d er m d, men d går bare ikke. komme bare ut munn igjen.. bare å prøve. trur dere kommer til å få en god latter etterpå..
oktoberprinsesse *mamma* Skrevet 13. september 2007 #10 Skrevet 13. september 2007 husker det var en test vi gjorde på ungdomsskolen. spis en spiseskje kanel uten å drikke... hehe jeg var den eneste som klarte det:-) men tror ikke jeg ville prøvd igjen:-) er LITT tørt kan man si:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå