Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gode råd for å få baby til å ta smokken? Trenger jo strengt tatt ikke venne henne på den, men det hadde vært en kjempe avlastning for meg dersom hun kunne bli kvitt litt av sugebehovet på den måten. I tillegg er det vel forebyggende for krybbedød å sove med smokk også.... Kjempe glad for noen råd her :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke noen kjempespennende raad, men man maa gjerne proeve forskjellige typer smokk, siden noen babyer liker en type og noen babyer en annen type... (flat side eller ei, latex eller ei etc etc). I tillegg har jeg hoert om noen babyer som ikke liker de smaa stoerrelsene men foretrekker de for stoerre babyer.

Her i huset har det i hvert fall vaert kjekt aa ha smokk som en noedlosning. Vil ikke at hun skal ha den i munnen hele dagen, men naar hun er trist og lei har den vaert en tilleggstroest for henne :-)

Good luck!

Gjest Ut på tur
Skrevet

Tulla mi tok smokken med en gang, men jeg har hørt andre si det kan være lurt å prøve en annen smokk type/størrelse. Dersom du har nyfødt smokk så prøv med en litt større. Tulla vår vil bare ha avent sin nyfødt smokk.. dumt det da, men sånn er det bare...

Hun spytter den som regel ut når hun sovner så tror ikke den hjelper mot krybbedød. For meg er fordelen at puppen min kan få litt fri :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...