Gå til innhold

Hender det at dere handler KUN

Anbefalte innlegg

Skrevet

det som står på handlelisten når dere er på butikken??

Og INGENTING annet? Ikke engang en liten sjokolade eller et ukeblad?

Hehe, kjenner det er vanskelig =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri hendt med meg, uansett hvor mange ganger jeg prøver å skrive opp en handleliste. Det ender alltid med at jeg kjøper mer enn det som står der.

Skrevet

Nei, det tror jeg aldri har skjedd. Var å skulle handle BARE middag i sted, men jommen snek det med seg en sjokolade også. ;o)

Skrevet

trikset er å skrive sjokolade, ukeblad og pastiller på huskelista!

Skrevet

Det har vel hendt, men da har jeg ergret meg grønn senere på kvelden at jeg ikke sneik med en sjokkis eller noe.. hehe...

Skrevet

Ja det hender ofte det :) hvis jeg vil ha et ukeblad eller en sjokkis så skriver jeg det på listen hehe :)

Skrevet

vel.. jeg finner ALLTID et eller annet jeg "trenger" :P

Skrevet

Kan med hånden på hjertet si at det skjer aldri...he-he..

Det er dessuten ytterst sjelden at jeg bruker handleliste også da.

Skrevet

handler aldri bare det jeg skriver ned :) men det er aldri snop eller ukeblader, bare middager, bleier, eller noe annet vi faktisk trenger... veldig glemsk av meg, noe som gjør at jeg sikkert er på butikken 5 ganger i løpet av uken *ooops*

Skrevet

aldri..

jeg kommer alltid hjem med mer enn det sto på handlelista..

eeehhehe

Skrevet

Da må det i såfall være under 100 kr på konto ;)

Jeg er fæl å ta med meg smådill hjem, særlig hvis det har kommet noe nytt. I Sverige i sommer kjøpte jeg rabarbrasaft, kun fordi den var rosa! Har ikke drukket noe av den ennå...

Gjest ninja & mikrovampyren:)
Skrevet

Jepp - Hver dag

Fordelen med å være rutinert er at man får en mye mer stabil og jevn økonomi det. Slipper man å bruke penger på tull.

Skrevet

Skriver ikke handleliste, så det blir gjerne alt annet enn det vi egentlig skulle ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...