Noddy78, en av hver! Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Nå har jeg akkurat klippet og rakt plenen, er helt svett, vondt i mage og rygg, men veldig fornøyd: bekkenet oppførte seg!!!!! Har vært 100% sm med bl siden uke 12, men i dag orket jeg ikke se på de lange gresstråene lenger, de måtte til pers! Jippi!!! Mamma pusset opp kjøkkenet dagen før hun fikk søsteren min, kanskje det er noe på gang? Er i uke 38 og slimproppen gikk i uke 35. Da var livmorhalsen veldig moden og begynt å trekke seg tilbake...kan jo håpe at alle maseriene etter det har gitt litt uttelling og at jeg slipper å gå over tiden! Puh, en liten positiv utblåsning fra meg her! Har ikke følt meg så bra på lenge!
*1+1=2 små* Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Gratulere med en god dag:) jeg og har BL siden 20.uke og klarte å vaske badet og støvsuge i dag:) *stolt*
Snart ferdig! FØDEKLAR Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Hehehe, tenkt såå godt det skal bli å bli "normal" att...slik at vi kan glede oss over husarbeid og andre ting! Det er godt med slike gode dager...synd det er så få;0)
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 siden dere andre skryter så får vel jeg også gjøre det da! Jeg har støvsugd, vaska gulv, tørket støv, vasket klær, lagt sammen og organisert barneklær, vasket sofatrekk og hele badet! Energien ble plutselig kasta over meg, og det er herlig :-) Lykke til med evt fødsel da!! har hørt om mange som kvikner til rett før det store skjer!! *tvitvi* :-)
*1+1=2 små* Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 hehe utrolig at man faktisk kan bli GLAD av å klare husarbeid;)
Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 Skjønner godt at man er kjempelykkelig etter å ha utført noe sånt! Det sliter på psyken å ikke får beveget seg og gjort ting som ern ser bør gjøres... MEN jeg tar ikke sjansen. Blir fullstendig ødelagt i bekkenet dagen etter, og sår i en kropp som har vært tvunget til ro i måneder... Tør ikke å utsette meg for å være utslitt før fødsel. Derfor bruker jeg timesvis hver eneste dag på å sove jeg. Så kjenner jeg på tullerier hele natten. Huff... FEM dager igjen!
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 13. september 2007 #7 Skrevet 13. september 2007 Ok ok da skaj jeg skryte av meg selv også Jeg har vært på jobb i dag og etter jobben støvsugde jeg, vasket gulv, kjøleskap og hele kjøkkenet ellers og badet. Alt glitrer hjemme hos oss, dessuten så laget jeg god middag til meg og mannen min (han kom litt sent i dag). Jeg har vasket to maskiner og strøket ferdig. Det føles deilig men bekkenet tar livet av meg. Jeg er 32 uker nå og har BL siden uke 14, men stolt er jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå