ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Hvordan er formen deres? Har dere noen symtomer? Selv svetter og fryser jeg omhverandre, og er humørsyk, og trett, men det kan jo lie gjerne være PMS! Vet ikke sikkert om jeg hadde EL denne gangen, EL testene slo ikke skikkelig ut, men hadde likens EL- symtomer som jeg pleier å ha, så det kjentes slik ut! Har blitt spådd av Aurora på Din Baby at jeg skal få ei jente først i juni, og da må jeg bli gravid denne syklusen, så dette blir spennende! :-)
har4barn Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 ja, jeg har!! Har mange av dine symptomer - særlig i går! Men, det kjedelige er at dette like gjerne kan være tanta som er på vei. Prøver å ikke tenke for mye på det - og jeg har klart meg ganske bra denne pp'en, men nå de siste dagene blir det litt vanskeligere. "Heldigvis" har jeg full jobb (skulle gjerne sluppet det) og tre barn som krever sitt, så tida går faktisk ganske fort. Krysser fingrene for at spådommen din stemmer!!! Lykke til!
Håperpåønskebaby Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Jeg misstenker at jeg kanskje er gravid, ikke noe planlagt.. venter 16. eller 17... Er kvalm, søvnforstyrrelser, har hatt menssmerter i 2,5 uker, trett, svimmel, rar matlyst+++ Men kan også være kroppen som tuller med meg etter at jeg skiftet prevansjon..
nr2 i mai! Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Samme med meg, Håpe håpe. Det bliir en lang hellg, med mange rare symptomer dette!
Håperpåønskebaby Skrevet 15. september 2007 #5 Skrevet 15. september 2007 Har nesten begynt å håpe nå at jeg er gravid (har nylig skiftet prevansjonsmiddel, så er ikke planlagt)... Når har dere tenkt å teste dere? Eller har dere bare tenkt å vente og se`?
nr2-imagen:) Skrevet 15. september 2007 #6 Skrevet 15. september 2007 Jeg skal teste meg imårgen!! Spennende! Ingen tegn til TR.. Så håpe håpe! Men har ingen symptomer.. ingen temperatur stigning.. Så da er det vel ingen spire i min mage.. Litt kvalm inatt da. Men vi får vente å se.. Lykke til alle sammen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå