Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Jeg har nettopp lært meg å hekle, og syns det er så gøy. Har ikke heklet noe spes, bare prøvd meg på forskjellige oppskrifter. Men nå har jeg lyst til å hekle noe fint til meg selv. Som et pledd. Er det noen her inne som har en fin hekle oppskrift på et pledd? som ikke er for vanskelig å hekle for en nybegynner som meg?
FruDart Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Hva med heklede bestemorruter? Her er en oppskrift som er kjempelett: http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=87&&d_id=20&〈=no
Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Oi...den var stilig. Men da jeg leste gjennom oppskriften forsto jeg ikke så mye. Men takk skal du ha frudart.
maje76 og emilie 15.07.07 Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 Har oppskrift på et hjerteteppe som er til vogn men det er jo bare å øke antall masker så det blir stort. Det er veldig fint :-)
mamma til to små gull Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 Det hjerteteppet hørtes jo kjempefint ut =) Hvor er den oppskriften fra? Mulig å finne den på nettet??? =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå