Gå til innhold

Ferdig med 44% av graviditeten..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tiden løper fra meg.. Er snart halvveis.. og føler at jeg ikke rekker å nyte svangerksapet.. For mye å gjøre, for mye som skjer, for mye å tenke på..

Var ikke slik med førstemann..

(prosent får du ved å registrere deg på http://www.netbaby.net/ )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fårløbig er eg berre glad for at det er ei stund igjen og at eg greier å jobbe stillinga mi. Kjem tidsnok til det punktet der eg ikkje greier å gjere så mykje på jobb lenger og då håpar eg på å få tid til å nyte tida litt heime før fødselen. Eg var halvveis i går og merkar no at eg synest det er godt å ha kome så langt:)

Skrevet

Takk for opplysningen :)

Hvis du er det så er jeg det og.

Skal på UL om to uker.........sååå spent. Lurer på om terminen blir flyttet. Når skal du på UL?

Skrevet

Litajente: Jeg har UL om 2 uker fra i morgen. DEN ventetiden har vært lang. Men den dagen kommer nok plutselig for oss også..

Bris: Når du er registrert velger du Din side på ventre side og da får du opp hvor mange prosent du er på vei. :)

Skrevet

38%!!!! Gud som tiden flyr!!!!!

Skrevet

Jeg er ferdig med 51% =)

Skrevet

hørest utrolig kjendt ut ja. Jeg har jo ikke hatt tid til å tenke på at jeg er gravid nesten.Full jobb, en 1 åring, hus og hund.hehe.Vi driver å bygge hus også så her er det travelt. Jeg er i uke 26 nå ..gleder meg til permisjonen da jeg skal slappe av og bare glede meg til jul:)

Skrevet

48 % av graviditeten! Yeah! :) Snart halvveis nå..

Skrevet

Er 64% nå går det fort:-)

Skrevet

45% her - det har ikke helt gått opp for meg at jeg faktisk er gravid.. Stort sett frisk og rask, med unntak av oppkast hver dag (fortsatt) så går det helt greit. Jobber fullt og føler vel at det meste er som før. Har ingen andre barn å skylde på :-)

Skrevet

67% her... kjenner jeg begynner å lengte etter permisjonen

Skrevet

Er 65% ferdig og har 99 dager igjen... Tia har gått fort.. kjempe fort =) og det er deilig....Nå syns jeg magen har stoppa opp å vokse, men det er nok kanskje bare jeg som synes det... Den spretter nok ut enda mer plutslig =) hehe.... Ha en flott helg jenter =)

Skrevet

Juhuuu 45 % her :) Tiden flyr jo :0)

Skrevet

69% fullført!!

Er drit lei jeg... Så skulle ønske det var mer....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...